« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
 در اجرای دستور مقام قضایی شهرستان دنا عملیات قلع و قمع 2123 درخت در این شهرستان انجام گرفت

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو باپایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری اظهار داشت: در اجرای دستور مقام محترم قضایی شهرستان دنا، تعداد 5 فقره جمعا به میزان 15463 مترمربع معادل یک هکتار و 5463 مترمربع، به تعداد 2123 اصله درخت از انواع زردآلو، آلو، سیب، هلو، گردو با هماهنگی نیروی انتظامی شهرستان دنا و یگان ویژه پاسداران مرکز استان  قلع و قمع گردید.

به گفته سرهنگ برزمند این عملیات در ساعت ده صبح روز یاد شده شروع و در ساعت 1:30 ادامه یافت که بدون هیچگونه خسارت جانی و  مالی انجام گرفت و مراتب مستندا انجام گرفته است. وی در همین رابطه اذعان داشت:  2 فقره از این عملیات در سرماهور کوخدان و 3 فقره در تل سیاه شهرستان دنا بوده است.

ایشان از فرماندهی انتظامی شهرستان دنا جناب سرهنگ ارسلانپور و همکاران وی  و فرمانده محترم یگان ویژه و جانشین وی جناب سروان عابدی بخاطر همکاری و تامین امنیت  قدردانی و تشکر کرد.سرهنگ برزمند همچنین از پرسنل منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دنا تقدیر و تشکر بعمل آورد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دنا در همین رابطه بیان داشت: در سنوات گذشته طی تذکرات فراوان خواهان جلوگیری از کاشت درختان میوه در اراضی منابع ملی از مردم این منطقه بودیم که این افراد تذکرات اداره منابع طبیعی و آبخیزداری را جدی نگرفتند و به تخریب منابع طبیعی و کاشت درختان میوه در این منطقه اقدام می کردند.
 
قربانعلی فلسفی افزود: اجرای این دستور که با تایید شورای تامین شهرستان به اجرا درآمد، صبح امروز با کمک ماموران یکان امداد استان و نیروی انتطامی شهرستان در این دو منطقه گردشگری صورت گرفت.
 
فلسفی تصریح کرد:این افراد با شگردی خاص و به صورت مرحله ای اقدام به کاشت درختان میوه و سپس تخریب درختان بلوط می کردند که در این نقاط انواع درخت زردآلو،آلو ،سیب ،هلو و گردو کاشته شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: