« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
دولتمردان بدانند که زنان ایرانی به چیزی جز قوانین اسلامی تن نمی دهند و کسانی که به عنوان نماینده آنها در جوامع بین الملل ظاهر می شوند، مدیون هستند و باید در همین راستا گام بردارند

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» واحد خواهران بسیج دانشجویی ۳۰ دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به سفر معاون امور زنان ریاست جمهوری و هیئت همراه به اجلاس پکن بیانیه ای صادر کرد.


در این بیانیه آمده است:

بر کسی پوشیده نیست که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی غرب از هیچ حربه ای برای فروپاشی این نظام دریغ نکرده است و در آخر به این نتیجه رسیده است برای ضربه زدن به این نظام از راه فرهنگ به ویژه تضعیف نقش خانواده و جایگاه مادر می توانند به این هدف پلید وغیر ممکن خود برسند.


انقلاب اسلامی با ارزش گذاشتن به جایگاه یک زن در جامعه آن را به جایی رساند که الان در عرصه های مختلف و متناسب به شخصیت یک زن حضور فعال به عمل آورده و اسلام دینی است که براساس فطرت وجودی هر انسانی در طبیعت برای وی نقش تعیین نموده است.


اسلام می خواهد زن و مرد همدوش یکدیگر به سمت علو روحانی حرکت کنند و رسیدن به آن هدف متعالی زمانی ممکن خواهد بود که هر کدام در جایگاه ویژه خود نقش آفرینی کند. رهبرمعظم انقلاب فرموده اند: ما در مورد حقوق زن از دنیا طلبکار هستیم نه بدهکار!


با توجه به داشتن تمدنی عظیم، حضور زنان مسلمان که خود مکتب غنی اسلامی را نیز دارا هستند در چنین کنفرانس هایی با چه هدف و انگیزه هایی صورت می گیرد؟


در زمان کنونی که کشور ما در تحریم به سر می برد و مکرر از سوی سردمدارن آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپا تهدید می شود، آن هم با توجه به اینکه بسیاری از شخصیت های مملکت ما اجازه ی حضور در خارج از ایران را ندارند چطور است که برای حضور در چنین کنفرانس هایی که دقیقا علیه تمدن فرهنگ ایرانی و اسلامی است، بیش از ۱۰۰ ویزا صادر شده است؟


این مسأله هر انسان متفکری را به فکر وا می دارد. مسئولان ما باید در این زمینه هوشیارانه عمل می کردند ولی متاسفانه، ملت به خصوص جامعه زنان را با این حضور بازیچه قرار داده اند.


 دولتمردان و افرادی که در راس امور جامعه زنان هستند بدانند که زنان ایرانی به چیزی جز قوانین اسلامی تن نمی دهند و کسانی که به عنوان نماینده آنها در جوامع بین الملل ظاهر می شوند، مدیون هستند و باید در همین راستا گام بردارند.


و اگر زمانی نتیجه شرکت در چنین کنفرانس هایی در راستای اهداف پلید این برگزارکنندگان باشند، باید در برابر ملت هوشیار به خصوص زنان مسلمان ایران جوابگو باشند که مبادا نتیجه چنین نشست هایی همانند نشست برلین شود.


و در آخر پیشنهادی برای معاون محترم مسئول امور زنان داریم؛ اگر شما در امور مسایل زنان در جوامع بین الملل خیلی دغدغه مند هستید، که فعالیت های شما دال بر این قضیه است، بهتر است در فکر برگزاری یک نشست در بین زنان کشور های مسلمان با میزبانی ایران باشید.

واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: