« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۱۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۲
اوای دنا:عضو کمیسیون کشاورزی و آب منابع طبیعی مجلس هشتم، با انتقاد از کمبود مدیران کار آمد در اقدامات فرهنگی در کشور، گفت: مدیریت، گرانبهاترین سرمایه فرهنگی و اقتصادی در کشور است و به همین علت باید مدیران کارآمد را در کشورشناسایی کرده و از آنان حمایت لازم را به عمل آورد.سیدعلی محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، ادامه داد: با آنکه سابقه اصلی انقلاب اسلامی ما فرهنگی است و مردم خواستار استقلال فرهنگی در کشور بوده‌اند، اما همواره با فقدان برنامه جامع فرهنگی مواجه بوده‌ایم و بیش از آنکه برنامه جامعی در حوزه فرهنگ وجود داشته باشد٬ برخی از مدیران ناکارآمد، موفقیت در این عرصه را به علت نداشتن برنامه های لازم با چالش روبرو می کنند. نماینده مردم کهکیلویه و بویر احمد در مجلس شورای اسلامی افزود: درصورتی می‌توانیم کشور را به سمت توسعه اجتماعی و فرهنگی هدایت کنیم که هر کسی را درجایگاهی مناسب قرار دهیم واین امر به این معنا است که افراد بر طبق تخصصی که دارند باید مورد استفاده قرار گیرند. بزرگواری، ادامه داد: متأسفانه علیرغم ظرفیت‌ها وتوانمندیهای اقتصادی فراوان ومنابع مادی و انسانی سرشار در کشوربه علت مدیریت ناکارآمد و اتخاذ سیاستهای غلط مدیران فرصت‌های بسیاری ازبین می‌رود. وی تصریح کرد: توسعه فرهنگی کشوربستگی به مدیریت کارآمد واتخاذ سیاستهای اعمال شده این مدیران دارد زیرا قطعاً مدیریت نا کارآمد به جای حل مشکل، ایجاد مشکل می‌کند. این عضو کمیسیون کشاورزی و آب منابع طبیعی مجلس هشتم افزود: باید تمامی دستگاههای اجرایی دست در دست هم دهد تا بتوانیم اقدامات فرهنگی را در کشور توسعه دهیم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
سلام شب بخیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
0
0
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مسلمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
0
0
در انتخاب مدیران بهت نمره صفر میدهم اما باز هم زیادته
لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
1
0
خبر جهت درج در سایت:
مدیر سایت عصر دنا به جرم درج خبر کذب علیه مسولین کمیته امداد امام خمینی لنده به 3 ماه زندانی و 74 ضربه شلاق محکوم شد. لطفا این خبر را درج کنید حکم موجود است.
روزگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
0
0
اخه برادر توی این فضای بی رقیب بازهم تقلب کردی ؟؟؟!!!
نمازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
0
0
هر دو دوره که بردی رقیب جدی نداشتی ای کاش و ای کاش موحد می آمد تا معلوم می شد شما در لنده چند رای می آوردید اما فکر میکنم با من موافق باشی که در صورت حضور موحد یا شیخ نظری حدودا 1700 رای می اوردی شاید قبول نکنی اما این یک تحلیل درست و بی غرضه اخه مسولین منتصب شما در لنده دنبال اراء نبودند و رای نمی خواستند می ترسیدن کسانی بیایند به شما رای دهند و جاشون تنگ بشه واقعا دستتون نمک نداره!!!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: