« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اولین بار است که به شهرستان لنده آمده ام و واقعا متاثر شده ام ،این شهرستان به لحاظ جاده ارتباطی حتی یک متر راه اصلی ندارد و این برای شهرستانی به قدمت لنده بسیار نگران‌کننده است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :
حسن فدایی ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی پروژه پل تراب در لنده ،به جاده‌های ارتباطی این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای اولین بار است که به شهرستان لنده آمده ام و واقعا متاثر شده ام ،این شهرستان  به لحاظ جاده ارتباطی حتی یک متر راه اصلی ندارد و این برای شهرستانی به قدمت لنده بسیار نگران‌کننده است.

وی افزود: در طی مسیر شهرستان کهگیلویه به لنده وضعیت راه ارتباطی این شهرستان بسیار نامطلوب بوده و همین امر موجب عدم پیشرفت شهرستان در دهه‌های گذشته شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از آنجایی که تمام جوانب توسعه به راه ارتباطی وابسته بوده می‌طلبد مسیرهای ارتباطی شهرستان لنده توسعه یافته و زیربنای توسعه شهرستان با جدیت پیگیری شود.

وی توضیح داد: شهرستان لنده دارای بیش از 317 کیلومتر راه روستایی و فرعی بوده که از این مقدار بیش از 276 کیلومتر راه روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: درصد آسفالت راه روستایی در این شهرستان بالغ بر 33 درصد بوده که با توجه به آمار استانی آن یعنی 34 درصد نشان از عمق محرومیت در استان و شهرستان می‌باشد.

فدایی تأکید کرد: همانطور که دکتر خادمی در مراسم تودیع و معارفه اینجانب  گفتند ،همه استان‌ها به دنبال بزرگراه هستند ولی متاسفانه ما هنوز  دنبال جادهای روستایی جاده‌های می گردیم که این محرومیت استان را نشان می‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: