« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
بزرگواری خطاب به  معاون رئیس جمهور : کاش شما که گچساران نفتی و یاسوج با طبیعت اردیبهشتی را دیدید، دهدشت و لیکک بهمئی را هم می‌دیدید تا شاهد تبعیضی نباشیم

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

به گزارش خبرنگار  فارس، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تبعیض‌های ناروا موجب عقب‌ماندگی و عدم توسعه استان شده است، اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد سرشار از پتانسیل‌ها در زمینه‌های مختلف بوده اما تبعیضات ناروا مجال توسعه را از استان گرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: استاندار و سایر مسئولان به ویژگی‌های خوب استان اشاره کردند .

بزرگواری با ابراز گلایه‌مندی از مدیران کشوری گفت: کاش مدیران کشوری که به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند همه جای استان را ببینند و تنها به حضور در مرکز استان بسنده نکنند.

وی خطاب به محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌ریزی کشور و معاون رئیس جمهور تصریح کرد: کاش شما که گچساران نفتی و یاسوج با طبیعت اردیبهشتی را دیدید، دهدشت و لیکک بهمئی را هم می‌دیدید تا شاهد تبعیضی نباشیم.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مدیران کشوری تنها در مرکز استان حضور پیدا می‌کنند که نیاز است این نگاه تغییر کند و مدیران تمام شهرستان‌های استان را ببینند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: