« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۲
رژه نیروهای مسلح در شهر لنده برگزار شد با حضور اقشار مختلف مردم، نیروهای نظامی، انتظامی وبسیجیان ، رژه حماسی نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در شهر لنده برگزار شد. در این مراسم که تعدادی از خانوادهای معظم شهدا نیز حضور داشته اند، محمدرفیع خاضع ازفرماندهان دوران دفاع مقدس با اشاره به بیداری اسلامی در جهان اظهار داشت: رژه حماسی اقشار مختلف نیروهای نظامی و انتظامی و ‌بسیجیان خواب دشمنان اسلام و انقلاب را آشفته کرده است.
خبرگزاری فارس: رژه نیروهای مسلح در شهر لنده برگزار شد


این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد‌: ولایتمداری و اطاعت‌پذیری از ولی امر مسلمین در این نمایش نظامی و انتظامی مشهود بوده و مردم و نظامیان یک‌بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.  
وی افزود: در شرایطی که دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای ضربه‌زدن به ایران به‌کار بسته‌اند، تجدید میثاق میلیون‌ها بسیجی با مقام معظم رهبری برنامه‌های آنها را نقش برآب کرد.
خاضع با بیان اینکه رژه حماسی بسیجیان‌ همیشه سرافراز و نیروهای نظامی و انتظامی جلوه‌ای از قدرت ایمان، تعهد و توان نظامی آن‌ها را به نمایش گذاشته، ابراز کرد: دشمنان ایران و اسلام با مشاهده رژه حماسی بسیجیان به این نتیجه خواهند رسید که هیچ برنامه‌‌ای برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی موفق نخواهد بود.
وی به حضور نیروهای مردمی در جنگ و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به طور حتم نظامی که دارای پشتوانه‌های مردمی است در برابر توطئه‌های مختلف دشمن ایستادگی و صلابت خود را حفظ می‌کند، همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی با اتکا به مقاومت مردمش همواره پیروز و سربلند است.
خاضع خاطرنشان کرد: بسیجیان شهر لنده در رژه حماسی 31 شهریور  ثابت کردند که همچون روز‌های دفاع مقدس توان رزمی و قدرت دفاعی خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی حفظ کرده‌اند.

درپایان این مراسم اطلاعیه آموزشگاه رانندگی ثامن الائمه لنده مبنی برتخفیف ده در صدی برای عموم همشهریان واجد شرابط گواهینامه به مناسبت هفته دفاع مقدس قرائت شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: