« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
«الهام چرخنده» در نقش استاد دانشگاه مقابل دوربین فیلم «...ول گرد..» قرار گرفت

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
به گزارش روابط عمومی این پروژه، تصویربرداری فیلم ویدیویی «...ول گرد..» همچنان در شهر شوشتر ادامه دارد و از دیروز 20 اردیبهشت «الهام چرخنده» در نقش استاد دانشگاه مقابل دوربین این فیلم رفت.
فیلم ویدیویی «...ول گرد..» به نویسندگی و کارگردانی «محمدجواد فارسی» و تهیه¬کنندگی «مسعود منصوری» درباره «لیلا» دختر دانشجویی است که می¬بایست در زمانی کوتاه تحقیقات دانشجویی¬اش را به پایان برساند و در این مسیر درگیر اتفاقی ناخواسته می¬شود...
علی سلیمانی سرنسری، فرهاد بشارتی، سیدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، حسین عابدینی، سیدجواد زیتونی، انوش معظمی، حمید حسین¬زاده، مسعود منصوری، فرزاد رمضانی، گلناز عبدالله نیا و الهام چرخنده در این فیلم ایفای نقش می کنند.
دیگر عوامل فیلم «...ول گرد..» عبارتند از: حسن اسدی(مدیر تصویربرداری)، جعفر علیان(صدابردار)، دانش کریمی(طراح گریم)، کاوه ایمانی(تدوین)، نوشین غریبی(مدیر برنامه¬ریزی)، صفورا برسان(منشی صحنه)، البرز ملک¬پور (طراح صحنه و لباس)، رضا ترکمان(طراح و مدیرجلوه¬های ویژه میدانی)، یوسف قربانی(آهنگساز)، مسعود منصوری(مدیر تولید)، احمد نجوایی(جانشین تولید- بخش شوشتر)، حسن علیزاده، حسین کیانی و عرفان حسن¬زاده(گروه کارگردانی)، سعید بصیری(مدیر تدارکات)، مصباح فارسی(عکاس و تصویربردار پشت صحنه).

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
0
0
آقای بدری الهام چرخنده کیه؟
.......................
پاسخ:
سلام دوست عزیز
این خبر از طریق روابط عمومی مربوطه جهت انتشار برایم ارسال شده و حسب وظیفه اطلاع رسانیم نسبت به انتشار ان اقدام نمودام .
ضمنا:
الهام چرخنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد.
گفته می شود:الهام چرخنده، در کمیسیون فرهنگی مجلس نهم حضور یافت و این کمیسیون از وی به خاطر آنچه که آن را فعالیت‌های چرخنده در زمینه دفاع و گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی و حجاب در بین جوانان می‌خواند، تقدیر کرد. احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، در این جلسه بیان کرد:جوانان حقیقت کلام را از زبان چرخنده بشنوند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: