« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
در نظر سنجی بعمل آمده توسط دفتر امام جمعه و ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان لنده ،نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در بین ادارات و نهادهای مختلف این شهرستان رتبه اول را در جلب رضایت مردم کسب نمود

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

در آستانه سال همدلی و همزبانی دولت و ملت و بر اساس آخرین نظر سنجی به عمل آمده توسط دفتر امام جمعه و ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان لنده از مردم و نمازگزاران ، نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی لنده  رتبه اول را در جلب رضایت مردم کسب نموده است.

گفتنی است این نمایندگی با مدیریت جهادی و علیرغم کمبود امکانات مالی و نیروی انسانی در زمینه های مختلف فرهنگی  به نحو مطلوب فعالیت نموده و در همه برنامه های فرهنگی حضوری فعال و تاثیر گذاری دارد.

به گزارش آوای دنا ،در نماز جمعه اين هفته شهرستان لنده علاوه بر نمایندگی تبلیغات اسلامی  از ادارات:  فرمانداري، دادگاه عمومي، نيروي انتظامي و بانك ملي شهرستان لنده نیز به پاس خدمات ارزنده به مراجعه كنندگان خود از سوي دفتر امام جمعه شهرستان لنده تجليل بعمل امده است.

امیدواریم نمود گزارش نظرسنجی و رتبه بندی دستگاه های اجرایی این شهرستان  بتواند موجبات تقویت هر چه بیشتر نقاط قوت و مرتفع نمودن نقاط ضعف را فراهم آورد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: