« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۵۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
خط انتقال برق لنده به دلیل فرسودی دیرک ها و پایه های برق گاها دچار شکستگی می شوند و ساعتها بی برقی را در پی دارد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

احمدعلی کریمی زاده: خط انتقال برق لنده به دلیل فرسودگی دیرک ها و پایه های برق گاها دچار شکستگی می شوند و ساعتها بی برقی را در پی دارد.

گاهان نوسانات و کم و زیاد شدن شدت جریان برق بر طول عمر وسایل برقی هم تاثیر منفی دارد و یا منجر به از کار افتادن و ضرر و زیان بسیار مالی می شود که نه می توان اثبات کرد و نه بیمه ای و خسارتی داده می شود .

طی یک تحقیق میدانی صورت گرفته تا کنون بیش از 250کولر دو یا سه تکه در سال 94 از فروشگاه های این شهرستان خریداری شده که اگر آمار خرید خارج از شهرستان را هم بر آن بیفزاییم و نیز به سوابق قطعی و نواسانات برق در سال 93 برگردیم به این نتیجه خواهیم رسید که وقتی بر میزان ولتاژ و توسعه شبکه برق لنده افزوده نشده است و می بایست با همان میزان برق تابستان امسال را سر کرد، وخامت اوضاع را خواهیم دید.

از طرفی آب نیز بسته بر وجود برق با ولتاژ بالاست که خلل در مقدار برق انتقال یافته به پمپاژهای آب ضمن تخریب و از کار افتادگی آنان ، مردم باید نبود آب را هم تحمل کنند امید است اکنون تمهیدات لازم اندیشیده شود ، این خط این نشون .

اکنون اگر دستت رسد کاری بکن

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
1
خواهشمند این خط و باند بازی ها را رها کنید بچسبید به مشکلات مردم .خواهشا نگذارید حکایت برق پارسال تکرار شود.آقای فرماندار به گوش باش
از مدیریت سایت خواهشمند است تمامی مدیران کل و استاندار و شهرداران و فرمانداران و نمایندگان مجلس استان و هرکس مرتبط با اخبار استان هست را با ارسال پیامک از مشکلات مردم مطلع کنید
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
1
یادآوری و گوشزد خوبی بود برادر کریمی زاده ممنون.اما گو جون خت گوش شنوا نی همه درگیر انتخاباتن
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: