« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، همزمان با سراسر کشور در تمامی شهرها و بخش های استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com ، همزمان با سالروز رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد با شرکت در آئین های مختلف، یاد و خاطره بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران  حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.
اقشار مختلف مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار این استان در شب گذشته  و  صبح امروز با شرکت در آیین های گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) که در مساجد، حسینیه ها و اماکن متبرکه این استان برگزار شد، شرکت کردند.
همچنین هیأت‌های عزاداری نیز با برگزاری مراسم سینه زنی و نوحه خوانی در غم جانسوز از دست دادن این امام عزیز، به عزاداری پرداخته و آمادگی خود را در پیروی از ولایت فقیه و منویات رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.
مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد در شهرستانهای یاسوج، گچساران، کهگیلویه، دنا، باشت، بهمئی، چرام  و لنده با شرکت در مجالس سوگواری بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی با عزاداری غم از دست دادن پیر و مراد خویش، بر پاسداری از اندیشه ها و آرمان های امام راحل و پیروی از فرامین خلف صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه ای و پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید کردند.
به گزارش آوای دنا ،سه هزار و 500 نفر از کهگیلویه و بویراحمد با 60دستگاه اتوبوس به همراه گروههای پشتیبانی ، امدادی و اورژانس به مرقد مطهر امام خمینی (ره) عزیمت نموده و با ارمانهای امام راحل تجدید پیمان نموده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: