« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۶۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
معاون پشتیبانی اموزش و پرورش شهرستان لنده در گفتگوی خبری با خبرنگار «آوای دنا»از اختصاص کارت هدیه به مبلغ 100هزار تومان به فرهنگیان شاغل خبر داد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا ( avayedena.com

علیرضا همت پور ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارم رمضان و آرزوی طاعات و عبادات همکاران فرهنگی افزودند ،از طریق وزارت اموزش و پرورش مبلغ یکصد هزار تومان بعنوان کارت هدیه رمضان به فرهنگیان شاغل اختصاص یافته است که همکاران فرهنگی می توانند از تاریخ سوم خردادماه در تایم اداری جهت دریافت کارت هدیه خود به واحد تعاون مستقر در اداره آموزش و پرورش مراجعه نمایند.

به گزارش« آوای دنا » همزمانی توزیع این کارت با روز استیضاح وزیر گمانه زنی های زیادی را ایجاد نموده اما امیدواریم که این مسئله در سالهای آتی نیز تکرار و تدوام پیدا کند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
1
1
امروز که این خبر را خواندم تمام موهای بدنم سیخ شد اما نه بخاطر کارت هدیه اتفاقا کارت هدیه کار درستی بود بلکه بخاطر .....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نمازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
1
1
تصور می کنم پرداخت این کارتها بعد از استیضاح یه ذره دشوار شود........
محسن معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
1
2
با سلام، ما نماینده ای که تسلیم وعده و وعید بشه و فرهنگیان رو به وعده های دروغین به فروشه رو نمی خوایم و دیگه به این نماینده ها رای نمی دیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: