« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
دکتر ستار هدایت خواه :دشمن با اصل حکومت اسلامی ،اسلام شیعی ،اسلامی که زیر بار زور نمی رود مخالف‌ است و دستیابی به فناوری هسته ای توسط دانشمندان بومی کشورمان بهانه است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای با اشاره به ایه ای از قران کریم که خطاب به مسلمانان ، یهود و نصارا آمده :انها از شما راضی نمی شوند مگر اینکه تابع آنها شوید گفت تجربه تاریخی هم همین را اثبات کرده است.

وی افزود مگر بحث هسته ای از چه زمانی شروع شده است؟آیا قبل از آن با ما مشکلی نداشتند؟آیا قبل از بحث هسته ای جنگ را 8 سال بر ما تحمیل نکردند؟ایا شخصیتهای ما را ترور نکردند؟نمونه آن ترور شهید بهشتی و جمع کثیری از وزرا و نمایندگان مجلس بوده که بانیان آن هم اکنون در آمریکا بسر می برند!آیا دانشمندان هسته ای ما را ترور نکردند ؟ایا قبل از بحث هسته ای ما را نیز تحریم نکردند؟ بنا براین بحث هسته ای فقط بهانه است و آنها با اصل و اساس انقلاب و اصل و اساس اسلام ،اسلام شیعی ،اسلامی که زیر باز زور نمی رود مخالف هستند. 

عضو مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه فناوری هسته ای یکی از منابع قدرت است افزود:دست‌برداشتن از فناوری هسته‌ای به معنای پذیرش ظلم است چرا که در دنیای امروز معادلات بر اساس قدرت شکل گرفته و هر کشوری که قدرت نداشته باشد مورد ظلم و ستم قرار خواهد گرفت و حق و حقوقش را پایمال خواهند کرد که نمونه عینی ان کشور یمن ،فلسطین و افغانستان است.

این فعال سیاسی با اشاره به مذاکره  کشورهای 1+5 و نمایندگان اتحادیه اروپا خاطر نشان کرد:در سالهای گذشته به برکت نظام جمهوری اسلامی و همت دانشمندان جوان این مرز و بوم ، ما به غنی سازی 20درصد  رسیدیم و ملت ما توانست فردو را در 100متری عمق زمین تاسیس و آب سنگین اراک را افتتاح و تعداد سانتریفیوژها را به 19 هزار دستگاه افزایش دهد که همین توان هسته ای ما باعث شد تا آنها تن به مذاکره بدهند لذا اگر در آینده ما از این منبع قدرت برخوردار نباشیم حق ما را تضییع خواهند نمود.

وی عنوان کرد: بعضی مدعی هستند یه عده در داخل کشور طرفدار مذاکره و یه عده مخالف مذاکره هستند اما ما اعلام می کنیم هیچ کس مخالف با مذاکره نیست و ما طرفدار توافق هستیم، توافق خوب که همه تحریم ها در همان روز اول برداشته شود و هم  روند فعالیت‌های هسته ای متوقف نشود و هم امنیت کشور و ملت ایران به مخاطره نیفتد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: