« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۴
با هدف بررسی مشکلات و اقدام در رفع آنان ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنده با مردم دیدار چهره به چهره داشتند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

به گزارش خبرنگار آوای دنا ،شورای اسلامی شهر وشهرداری لنده در راستای آشنایی بیشتر با مشکلات محله های مختلف شهر و شنیدن معضلات شهری از زبان شهروندان طی ماه مبارک رمضان در سطح مساجد این شهر اقدام به برگزاری دیدارهای چهره به چهره با مردم نمودند.

البرز محمد خانی رئیس شورای اسلامی شهر لنده در گفتگو با آوای دنا ، اهدف این برنامه را اینچنین برشمرد:1-حضور در نماز جماعت و دیدار با شهروندان 2-علی رغم اشراف شورا و شهرداری بر مشکلات ،مطلع شدن از مشکل یا مشکلات احتمالی 3-ارائه راهکار و پیشنهاد و انتقاد توسط شهروندان 4-دعوت از شهروندان جهت همکاری با مجموعه شورا و شهرداری.

شهردار لنده هم با بیان اینکه مساجد می توانند با همکاری اهالی پل ارتباطی خوبی باشند بین مردم و مسولین افزود: شهرداری و دیگر ارگانهای شهری می توانند از ظرفیت های مساجد بیشتر و بهتر استفاده نمایند.

مهندس تقی زاده : صداقت در رفتار و گفتار با مردم و توجه به مشورت در جهت تصمیم گیری اصولی را رمز موفقیت مدیران برشمرد و اعلام داشت: تلاش خواهیم نمود تا علیرغم مشکلات مالی ،در ارائه امکانات و خدمات بهتر به شهروندان در تمامی حوزه های شهرداری اعم از عمرانی، خدمات، ترافیک، اجتماعی و فرهنگی از هیچ کوشش دریغ نورزیم.

ایشان در خصوص مشکلات سیل بند لنده گفت:بزودی بحث انحراف آبهای فاضلاب از مسیر این سیل بند پیگیری و حل خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: