« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از بارش در ارتفاعات تهران و احتمال سیلاب و آبگرفتگی در 5 استان کشور خبر داد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

احد وظیفه در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده امروز برای جنوب و غرب استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب لرستان، سیلاب، آب گرفتگی معابر، رگبار و رعد و برق شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: همچنین در استان‌های فارس و کرمان و در نیمه جنوبی استان سیستان و بلوچستان نیز رگبار و رعد و برق خفیف پیش‌بینی شده است.

به گفته وی عصر امروز (دوشنبه)، رگبار، رعد و برق و وزش باد که به دلیل رشد ابرهای جوششی است نیز در ارتفاعات استان‌ تهران، قزوین، قم، مرکزی و البرز پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: البته امروز وزش باد با سرعتی حدود ۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز رخ می‌دهد که البته شرایط روز گذشته را ندارد و تهران دیگر توفان نخواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تاکید کرد: امروز در ارتفاعات شمال استان تهران رگبار، رعد و برق و بارش شدید پیش‌بینی شده است، اما در پایین دست تا سه روز آینده چنین شرایطی وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: