« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از صدور کیفرخواست متهمان اصلی حادثه تیراندازی شب بیست و یکم ماه رمضان در بلوار امام خمینی شهر یاسوج خبرداد و گفت: دستگاه قضایی در کمتر از 24 ساعت متهمان را شناسایی و دستگیر کرده است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
«حجت الاسلام غلامرضا مزارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با اعلام این خبر اظهارکرد: در این حادثه  به رغم اینکه هیچ گونه مشخصاتی از متهم در اختیار نداشتیم؛ اما توانستیم با همکاری سازمان های امنیتی و انتظامی و حضور پررنگ دادگستری و دادستان در کمتر از 24 ساعت قاتل را شناسایی و محل اختفای وی که در خارج از استان بود را کشف کنیم.

وی همچنین گفت:  دو متهم دیگر این پرونده نیز در حوزه شهرستان گچساران  شناسایی و دستگیر شدند که هر سه نفر در زندان به سر می‌برند.

 رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت عمومی گفت: تحقیقات درباره این پرونده در کمتر از دو هفته انجام و کیفرخواست صادر و پرونده جهت اتخاذ تصمیمات نهایی به دادگاه کیفری یک ارسال شده است.

مزارعی در ادامه اختلافات گذشته باقی مانده و حل و فصل نشده، پایین بودن آستانه صبر و تحمل، وجود برخی مسایل فرهنگی و برخورد نشدن قاطع و بازدارنده با عاملان نزاع‌ها را از جمله دلایل بروز نزاع دسته جمعی در این استان عنوان کرد.

گفتنی است ساعت سه بامداد روز 21 رمضان 5 پسر جوان در بلوار امام خمینی شهر یاسوج از سوی یک نفر هدف تیر اندازی قرار گرفت که این حادثه یک نفر کشته و 5 زخمی داشت .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: