« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
مرحوم هوشنگ نادری از نیروهای فعال اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد و عاشق طبیعت بودند که چندین بار در حین ماموریت وحفاظت از منابع طبیعی توسط متخلفین در خطر مرگ قرار گرفته بود

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
هوشنگ نادری، مسئول یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد، دیروز عصر جان خود را در راه حفاظت از منابع طبیعی  وعشق به طبیعت از دست داد.
 
 روز جمعه دهم مرداد پس از تماسی تلفنی  به یگان حفاظت مبنی بر اینکه در منطقه مختار شخصی با خودرو وانت سایپا در حال بارگیری و حمل چوب و هیزم بدون مجوز قانونی می باشد، سرهنگ محمدرحیم برزمند فرمانده یگان حفاظت استان و هوشنگ نادری مسئول یگان حفاظت شهرستان بویراحمد به محل تخلف شتافتند که پس از کشف جرم و توقیف خودرو مجرم در  حالی که مشغول رانندگی نیسان توقیف شده از منطقه مختار به سمت یاسوج بود در منطقه جوخوره مهریان و در پنج کیلومتری یاسوج همراه خودرو به دره سقوط و بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.
این حادثه دیروز حدود ساعت 6 عصر در مهریان یاسوج اتفاق افتاد. به گفته مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان پرونده در حال پیگیری از طرف مقامات می باشد. همچنینسرهنگ  محمدرحیم برزمند  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سه نفر نیز در این زمینه دستگیر و جنازه برای انجام کالبد شکافی و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی شده است.
مهندس بهشتی فرد مصیبت وارده را به خانواده آقای نادری و کلیه کارکنان ادارات منابع طبیعی وآبخیزداری استان تسلیت گفتند.
 مرحوم هوشنگ نادری از نیروهای فعال اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد و عاشق طبیعت بودند که چندین بار در حین ماموریت وحفاظت از منابع طبیعی توسط متخلفین در خطر مرگ قرار گرفته بود و در سال گذشته نیز توسط قاچاقچیان ذغال مورد ضرب و شتم قرار گرفت. ایشان متولد 1335 و دارای 26 سال سابقه کار در اداره منابع طبیعی بویراحمد بودند.
کارکنان اداره کل منابع طبیعی استان و اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد امروز صبح به دیدار خانواده مرحوم نادری رفتند. همچنین سرهنگ امجدیان از یگان حفاظت سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور که بلافاصله بعد از شنیدن خبر به یاسوج آمده بودند در این مراسم حضور داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: