« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
پیکر مطهر سردار حماسه ساز پد خندق شهید «جان محمد کریمی»پس از سالها در تفحص شهدا شناسایی و طی چند روز آینده به وطن خود باز خواهد گشت

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
سردار شهید جانمحمد کریمی از فرماندهان شجاع هشت سال دفاع مقدس بود که  در جبهه های جنگ شجاعت و غیرت او زبانزد رزمندگان اسلام بود.

شهيد كريمي در عمليات هاي مختلفی از جنوب تا غرب شرکت نموده ودر چندین عملیات مصدوم و به درجه جانبازی نائل آمده و سرانجام در جزيره مجنون در پد خندق با عنوان فرمانده شجاع پد خندق به همراه تعدادی از يارانش از جمله معاون خود سردار شهید ابراهیم نویدی پور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سید ناصر حسینی نویسنده کتاب پایی که جا ماند و از همرزمان شهید کریمی روایتی تلخ و جانسوز و از جنس واقعه عاشورا و دشت کربلا بیان می کند وی می نویسد:
....چند دقیقه پیش سرهنگ عراقی سراغ فرماندهان پد خندق را گرفت . بچه ها گفتند شهید شدند. سرهنگ پرسید جنازهایشان کجاست ؟! بچه ها جنازه جان محمد کریمی و ابراهیم نویدی پور را نشان دادند .

سرهنگ دستور داده بود روی جنازه هایشان بنزین بریزند هیچ کس باور نمی کرد با جنازه این دو شهید چنین کنند . به دستور سرهنگ عراقی جنازه این دو شهید را جلوی چشمان ما آتش زدند .....

گفته می شود مراسم تشییع جنازه شهید کریمی روز سه شنبه هفته جاری در شهرستان لنده برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: