« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار شهيد صارمي هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
محمد مرادی فرماندار لنده  طي پيامي روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و خصوصا خبرنگاران سخت كوش کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان لنده تبريك گفتند در متن این پیام آمده است :

۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار شهيد صارمي هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این بهانه را گرامی می دارم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندم.

بی تردید سربازان خط مقدم مقاومت در برابر جنگ نرم دشمن، خبرنگاران مسئول و متعهد هستند که باید با تراوش متن های ناب، ذهن پرسشگر نسل جوان را به سمت صلاح ، معرفت و خودآگاهی رهنمون سازند و به مقابله با هجمه تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان انقلاب و بیداری اسلامی برخیزند.

این روز یادآور ایثار، تلاش و مجاهدت های تلاشگرانی است که  با نیت آگاهی بخشی به همنوعان و نشر نورحقایق بر صفحه ظلمات و تاریکی، قدم در عرصه اطلاع رسانی نهاده و همچون مشعلی فروزان، روشنی بخش راه گشته اند.

بنابراین اینجانب، روز خبرنگار و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رساني كشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش استان و شهرستانمان  تبریک گفته و برای آن مجاهدان بي ادعاي اين عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: