« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
خبرنگاران ما با فکر و اندیشه خلاق می‌توانند مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان و استان را یکی پس از دیگری هموار ساخته و مسئولان را در راستای خدمت به مردم یاری رسانند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
محمد مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان لنده با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاری کاری پر مخاطره و پر مخاطب بوده که خبرنگاران با پذیرش سختی‌ها در این عرصه گام می‌نهند.

وی افزود:یک خبرنگار باید اموزشهای لازم را ببیند و تا سطح حرفه ای پیش رود.

فرماندار لنده در ادامه گفت:خبرنگاران ما در سطح استان جزء برترین ها هستند و بعضا مطالب آنها در سایتهای استانی و کشوری بازتاب های فراوانی دارد که این نشان از کار مطلوب و حرفه ای آنهاست و بحمدالله پای کار هستند و به روز مشکلات و چالشها و عملکردها را انعکاس می دهند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار مردم و مسئولان از خبرنگاران فراهم ساختن زمینه تعامل، همراهی، بیان مشکلات، تنگناها و انعکاس اقدامات و خدمات ارزشمند نظام و دولت در شهرستان و استان است.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت: خبرنگاران در راستای مأموریت خطیر و ارزشمند خود باید ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در شهرستان را شناسایی کرده و تلنگری به مسئولان و مردم در جهت استفاده و بهره‌برداری لازم از این ظرفیت‌ها وارد سازند.

مرادی افزود: رهبر معظم انقلاب مردم و مسئولان را به همدلی و همزبانی امر فرمودند و رسانه‌ها به عنوان یک دستگاه و نهادی فرهنگ‌ساز در جامعه باید به تحقق این شعار در جامعه کمک کنند و از تخریب پرهیز کنند.

وی در ادامه گفت: هنر خبرنگار به تخریب نیست بلکه هنر آن کمک به توسعه و پیشرفت بدون در نظر گرفتن سلایق شخصی است.

مرادی به نقدهای منصفانه و بدون غرض خبرنگاران اشاره کرد و ابراز داشت: شما خبرنگاران رنج و مشقت فراوانی را برای کسب خبر و انعکاس آن متحمل می‌شوید ولی با انتقادهای غیرمنصفانه و بدون توجه به ابعاد آن زحمت خود را زیر سئوال می‌برید.

مرادی تصریح کرد: قلم رسانه نافذ و گره گشاست، از آن باید در جهت صحیح توسعه و پیشرفت استفاده کنیم و نگذاریم این اثرگذاری در جهت معکوس استفاده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: