« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
رئیس شورای اسلامی شهر لنده:ما و شما هردو نماینده مردم و از جنس مردم هستیم لذا انتظار داریم در انعکاس اخبار و بیان مشکلات و معظلات مردم و مصالح مردم در اولویت قرار گیرند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

بمناسبت روز خبرنگار شورا و شهرداری شهردار لنده طی مراسمی از فعالان حوزه خبر و رسانه تجلیل کرد.

در این مراسم که با حضور شهردار، رییس و اعضای شورای شهر و خبرنگاران برگزار شد، البرز محمد خانی، رییس شورای شهر لنده ضمن اشاره به محاسن کار خبرنگاری،تصریح کرد خبرنگاران زمانی که نقد منصفانه ای را منتشر می کنند مورد کینه و کدورت قرار می گیرند لذا ما وظیفه داریم بعنوان نمایندگان مردم از چشمان تیز بین جامعه حمایت و تقدیر و تشکر نماییم.

رئیش شورای شهر لنده افزود :ما و شما هردو نماینده مردم و از جنس مردم هستیم لذا انتظار داریم در انعکاس اخبار و بیان مشکلات و معظلات ، مردم و مصالح مردم در اولویت قرار گیرند.

وي اظهاركرد: خبرنگاران در سرما و گرما، در روستا و شهر، در هر لحظه اي كه لازم بود مشكلات مردم گفته شود حضوري پررنگ داشته و همواره مدافع حقوق حقه مردم بودند و خواهند بود.

محمد خانی پیشنهاد نمود خبرنگاران قبل از انتشار اخبار در نشریات و پایگاهای خبری موارد را به مسولان تذکر و در صورت عدم رفع مشکل ،اقدام به انتشار آن نمایند.

وي يادآورشد: هرگاه خبرنگاران ما تحت تاثیر مسولین قرار گرفته  قطعا قدرت نقد پائين خواهد آمد و مشكلات و گرفتاري هاي مردم كمتر بيان خواهدشد لذا خبرنگاران بايد آزادي بيان داشته باشند و در اين راه از هيچ كدام ازمسوولان و سياسيون خط نگيرند و بدون لحاظ  گرايشات سياسي به كار اصلي خود كه اطلاع رساني شفاف است ادامه دهند.

                                                                                                          در ادامه مهندس محمد تقی تقی زاده شهردار لنده ، ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از زحمات و تلاش های بی شائبه آنها تأکید کرد : رشد و شکوفایی جامعه در همه ی عرصه ها مستلزم عزم جدی خبرنگاران در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم است .

در پایان این برنامه از خبرنگاران با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: