« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
فرماندار بهمئی خبر داد ،بهره برداري و کلنگ زنی 16 طرح عمرانی در شهرستان بهمئی با حضور استاندار و مسئولان استانی

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
« فرماندار بهمئی» در گفتگو با خبرنگار ما، با بيان اينكه در هفته دولت امسال در این شهرستان،  15 طرح عمرانی در این شهرستان بهره برداري و یک طرح نیز کلنگ زنی می شود گفت:   برای اجرا و كلنگ زني این تعداد طرح بالغ بر 11 میلیاردو 330 میلیون ریال  از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.
«آقاي رحمانی » با اشاره به اينكه ،  با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال79 نفر در اين شهرستان فراهم می شود افزود: فاز اول طرح 4 خطه محور لیکک به بهبهان  ، مجتمع فرهنگی هنری شهر لیکک، آسفالت و جدول گذاری خیابانهای شهر ، تسطیح و بهسازی معابر، ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی، تعاونی آهک هیدراته ، آسفالت چند مورد جاده روستایی و توسعه شبکه آب کشاورزی در اين شهرستان به بهره برداری می رسد.
« وي» همچنين ساماندهی گلزار شهدا در مناطق سید صالح ،تکمیل و بهره برداری از غسالخانه در بخش سرآسیاب یوسفی و آسفالت مسر آب الوان را از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت ذکر کردو افزود : سالن چند منظوره ورزشی حوزه ی کت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و صدو شصت میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت نفت در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.
خبر/مسلم مختاری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: