« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۱۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۲
معاون وزیر از فرهنگیان و مسئولان ادارات کل آموزش و پرورش خواست از طرفداری نامزدهای انتخابات و جریان های سیاسی خودداری کنند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: اعمال سلایق سیاسی در آموزش و پرورش کشور جایی ندارد و باید برای جلوگیری از دخالت سلایق سیاسی در این نهاد مهم و آینده ساز تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا، «حمیدرضا کفاش» روز یکشنبه در نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: تصمیم گیری ها در آموزش و پرورش باید بر اساس منطق و صلاح نظام انجام گیرد و از اعمال سلایق سیاسی در تصمیم گیری برای این نهاد ارزشمند خودداری کنیم زیرا آموزش و پرورش، فضایی فرهنگی و آموزشی است.
 
   وی با اشاره به کسری چهار هزار میلیارد تومانی وزارت آموزش و پرورش در دو سال گذشته، افزود:

از این میزان سه هزار میلیارد تامین شده است.
کفاش ادامه داد: دولت تدبیر و امید به رغم مشکلات متعدد و تنگناهای مالی برای برطرف شدن مشکلات آموزش و پرورش نگاه ویژه ای دارد.
 معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بودجه این وزارتخانه در دو سال گذشته دو برابر شده است در عین حال تصریح کرد: برای بهبود خدمات و بالا بردن هرچه بیشتر کیفیت آموزش نیازمند مشارکت مردم برای تامین هزینه های آموزش و پروش هستیم.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: وظیفه فرهنگیان و دست اندرکاران آموزش و پرورش تشویق مردم به حضور در انتخابات است.
وی از فرهنگیان و مسئولان ادارات کل آموزش و پرورش خواست از طرفداری نامزدهای انتخابات و جریان های سیاسی خودداری کنند
کفاش افزود: وظیفه فرهنگیان حمایت از الف و ب نیست بلکه تشویق و توجیه مردم برای حضور در انتخابات است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
0
راست میگه اصلا معنا نداره تقسیم کردن ریاست آموزش و پرورش لنده و دهدشت با لاهوتی و چرام و بهمیی با منطقیان است خدایش اصلا آموزش و پرورش وام دار جناح سیاسی نیست آخه معلمی شغل انبیاء است،،،،،،،، باور کن،،،،،،،، خخخخخخخخ. کی باور میکنه فقط جناب خان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: