« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
دراجرای ماده 6 آیین نامه داخلی شورای اسلامی شهرستان، جلسه انتخاب هیأت رییسه شورای اسلامی شهرستان بهمئی با حضور فرماندار برگزار شد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

در این نشست که صبح روز چهارشنبه مورخ 18/6/94 در محل فرمانداری بهمئی و با تلاوت آیاتی از کلام اله مجید آغاز شد، رییس، نایب رییس، و نماینده ی شورا در شورای استان انتخاب شدند.

آقای رحمانی فرماندار بهمئی با اشاره به تفاهم و تعامل شورای شهرستان و تأثیر آن بر آرامش و امنیت منطقه، از زحمات رئیس و اعضای شورا تشکر کرد و گفت: وظیفه ی اصلی شورا خدمات رسانی به مردم و انعکاس مشکلات به دستگاهها و پیگیری برای حل آنان است.

در ادامه آقای ویسی نژاد رئیس سابق شورای شهرستان، گزارشی از عملکرد شورا ارائه نمود.

در این جلسه آقای شاهرخ مومنی به عنوان رئیس شورا، آقای محمد روحی فر به عنوان نائب رئیس شورا وآقای امان اله چیره نژاد به عنوان نماینده شورای شهرستان در شورای استان با اکثریت آرا انتخاب شدند.

آقای مومنی رئیس جدید شورای شهرستان با اشاره به نقش نظارتی شورای شهرستان گفت: شورا به عنوان حلقه ی رابط مردم و مسئولین تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام خواهد داد.

خبر/مسلم مختاری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: