« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
صبح امروز خلبانان هوانیروز با 5 فروند بالگرد گلزار شهدای شهر یاسوج را به یاد شهیدان خلبان هوانیروز سید حسین ملک‌حسینی و حمید رحیمی‌فر گلباران کردند

 پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

صبح امروز و با حضور تعدادی از خلبانان و دانشجویان مرکز آموزش خلبانی شهید وطن‌پور اصفهان و با پشتیبانی تعداد 5 فروند بالگرد هوانیروز که از این پایگاه به پرواز درآمده بودند، از مقام شامخ شهیدان خلبان هوانیروز در استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم معنوی که برخی از مسئولان استانی از جمله مدیرکل اجتماعی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و برخی دیگر از مسئولان فرهنگی استان شرکت داشتند از خلبانان هوانیروز جمهوری اسلامی که در این مأموریت شرکت کرده بودند در محل فرودگاه یاسوج استقبال شد.

این خلبانان هوانیروز ابتدا با ورود به شهر یاسوج گلزار شهدای شهر یاسوج را به یاد شهیدان خلبان هوانیروز سید حسین ملک‌حسینی و حمید رحیمی‌فر گلباران کردند.

در این آیین سرهنگ خلبان منصور سلطانی جانشین مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور اصفهان اظهار کرد: امروز توفیق پیدا کردیم که همراه تعدادی از دانشجویان دوره استاد خلبانی در این پرواز ناوبری مسیر یاسوج را انتخاب کنیم.

وی گفت: توفیقی شد تا از برخی خانواده شهدا سرکشی کرده و به یاد دو خلبان شهید این استان شهیدان سید حسین ملک‌حسینی و شهید حمید رحیمی‌فر در این استان و در جمع خانواده گرانقدر شهیدان باشیم.

سلطانی بیان کرد: هدف یک هدف آموزشی و فرهنگی بود چرا که در مرکز آموزش ابتدا تربیت و سپس آموزش را مد نظر قرار می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده شهدا همان‌گونه که فرمانده معظم کل قوا فرموده‌اند کمتر از شهادت نیست، لذا به همین منظور همواره اینگونه برنامه‌ها را در دستور کار داریم تا نسبت به بالا بردن سطح اعتقادات دانشجویان خود کمک کرده باشیم.

 

 

منبع/فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: