« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۲۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
حجت الاسلام الهی نیا :متاسفانه در سال همدلی و هم زبانی ،همایشها و سخنانی بر زبان جاری می شود که بوی توطئه و فتنه می دهند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

حجت الاسلام الهی نیا صبح امروز در جمع بعضی از مسولان ،هنرمندان و اصحاب رسانه ضمن عرض تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) و با بیان اهمیت و فضیلت روز عرفه و دعای عرفه این ایام را فرصتی بسیار ارزشمند و مهم تلقی نموده و ابراز امیدواری نموده تا آن را غنیمت شمرده و از برکات این روز و دعای پر خیر و برکت عرفه به نحو مطلوب استفاده ببریم.                                                                                                                رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در ادامه به برگزاری همایشها و متینگهای انتخاباتی این روزها در استان و شهرستانهای ما اشاره نمود و افزود،متاسفانه در سال همدلی و هم زبانی ،همایشها و سخنانی بر زبان جاری می شود که بوی توطئه و فتنه می دهند.

امام جمعه موقت لنده  با بیان این که هر چه به انتخابات نزدیک‌ تر می‌ شویم، نشانه ‎های فتنه بیشتر مشاهده می‎شود، گفت: در همایش هایی که برگزار می شود حرف ‌هایی زده می شود که بوی فتنه از آن‎ ها به مشام می رسد و این یک خطر جدی برای نظام است.

ایشان برگزاری بعضی از این همایش ها را مقدمه ای برای ایجاد یک فتنه در کشور دانست و به مسولان هشدار داده تا مواظب باشند فتنه ای دیگر مثل فتنه 88 در کشور ایجاد نگردد و دل رهبری عزیز را به درد نیاورند.

امام جمعه موقت لنده افزود:امیدوارم کسانی که در گوشه و کنار حرفهای نیش داری را می زنند و از فتنه و سران فتنه دفاع می کنند  به خود بیایند و مواظب حرفها و گفته های خود و سوء استفاده دشمن باشند.

حجت الاسلام الهی نیا بیان بعضی مطالب از زبان برادر رهبر معظم انقلاب (هادی خامنه ای )را تاسف آور خوانده و اظهار امیدواری کرده تا با توسل به ائمه اطهار و دعای عرفه و توسل به روز عید قربان این انقلاب در مسیر الهی خود از شر دشمنان انقلاب و بدخواهان نظان جمهوری اسلامی مصون و محفوظ بماند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
آوینی نیوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
0
0
سلام
سایت شما در آوینی نیوز، لینک شد
بررسی کنید
http://avinynews.ir/links
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: