« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
فرماندار بهمئی:معضل بیکاری را اصلی ترین عامل آسیبهای اجتماعی دانسته و بر لزوم تلاش و جدیت همه ی دستگاه ها برای مقابله با این تهدید تأکید کرد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
در این جلسه که با حضور امام جمعه ی شهرستان، مدیر کل صندوق کار آفرینی امید استان و بیش از سی دستگاه شهرستان برگزار شد رحمانی فرماندار بهمئی گفت: تعطیلی جلسه ی کارگروه اشتغال در شهرستانی که یکی از بالاترین نرخ های بیکاری را در کشور دارد سؤال برانگیز است.

ایشان معضل بیکاری را اصلی ترین عامل آسیبهای اجتماعی دانسته و بر لزوم تلاش و جدیت همه ی دستگاه ها برای مقابله با این تهدید تأکید کرد. آقای رحمانی با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان در زمینه های گردشگری، دامداری، کشاورزی و صنایع تبدیلی، خواهان تلاش دستگاه های ذیربط برای شناسائی پتانسیلها و استفاده از تمامی ظرفیتهای اشتغال در شهرستان شد.

ایشان با اشاره به لزوم همکاری بیشتر بانکها در اعطای تسهیلات، برگزاری مستمر جلسات کارگروه اشتغال و تلاش برای تصویب و حمایت از طرحهای توجیه پذیر را در ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان مؤثر دانسته و بر جدیت فرمانداری برای برداشتن موانع اشتغال در شهرستان تأکید کرد.

حجت الاسلام افروغی امام جمعه ی شهرستان با اشاره به ظرفیتهای شهرستان در زمینه ی صنایع تبدیلی گفت: متأسفانه آموزشهای فنی در شهرستان جدی گرفته نمی شود و بسیاری از افراد کار اداری با درآمد بسیار پایین را بر کارهای آزاد ترجیح می دهند.
حسن پور مدیر کل صندوق کار آفرینی امید استان با اعلام این خبر که سهم اعتبارات شهرستان بهمئی  30 درصد افزایش خواهد یافت گفت: شناسایی ظرفیتها وظیفه ی ادارات است و صندوق کار آفرینی امید استان تلاش خود را برای حمایت از فرصتهای شغلی پایدار در شهرستان به عمل خواهد آورد.

در این جلسه تعدادی از مدیران دستگاهها از جمله: بسیج سپاه ناحیه، بخشدار مرکزی، ادراه ی تعاون کار و رفاه اجتماعی, رئیس شورای شهرستان، رئیس جهاد کشاورزی، شهردار لیکک و کمیته ی امداد امام (ره) به بیان دیدگاه های خود در خصوص اشتغال و موانع آن در شهرستان پرداختند.

در پایان جلسه مصوباتی به تصویب رسید که از آن جمله می توان به لزوم مشارکت همه دستگاه های حاضر در جلسه، در شناسائی ظرفیتها ی اشتغال و ارائه راهکار و برنامه از سوی آنان برای اشتغال پایدار در شهرستان اشاره کرد.

خبر/مسلم مختاری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: