« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۳۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
نقش شهید جان محمد کریمی و شهید ابراهیم نویدی پور و دیگر سرداران و سربازان ما در دفاع مقدس و در زمان  زعامت نایب برحق ولیعصر حضرت اما (ره) کمتر از رشادتها و جانفشانیهای امثال عقبه بن نافع و قتیبه باهلی در زمان نبی مکرم اسلام (ص) نبود

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

فتاح بدری در جمع اولیاء و مربیان هنرستان فنی و حرفه ای شهرستان لنده در سخنانی به جنگ نرم دشمنان علیه جوانان و زنان ما اشاره کرد و گفت: امروز دشمن با تغيير روش و روي آوري به سوي جنگ نرم ، در صدد است از اين طريق اصالت ما را هدف قرار دهــد و سربازان خط مقدم مقابله با این تاکتیک دشمنان، اولیاء ،مربیان و علماء  هستند که باید در مقابل جنگ رسانه ای و خطرناک دشمنان مقابله و از دین، فرهنگ و هویت ایران اسلامی دفاع کنند.

این مدرس آموزش خانواده افزود:تاريخ گواهى مى دهد كه اغلب فاتحان نيرومند و فرماندهان عالی رتبه اسلام چه در گذشته و چه در حال جوانانى بودند كه با نيروى اراده و ابتكار و استعانت از پرودگار خود ، فتوحات اسلامى را گسترش دادند

«عقبه بن نافع» كه جوانى نيرومند و داراى عزم آهنين بود وقتى به كنار اقيانوس اطلس رسيد، اسبش را به دريا زد و چنين گفت:»اللهم رب محمد لولا هذا البحر لفتحت الدنيا فى سبيل اعلاء كلمتك اللهم فاشهد»

پروردگارا اگر اين دريا در ميان راه مانع من نبود، حتماً براى سربلندى كلمه‏ات تمام جهان را فتح مى‏كردم. الهى تو خود گواه باش.

قتيبه باهلى :قتيبه باهلى جوانى نیرومند وسرشار از اراده و ابتكار بود وقتى به سرزمين چين پا گذاشت يكى از همراهانش گفت »اى قتيبه! در سرزمين تركان پا گذاشته ‏ايد، آيا مى‏دانيد كه حوادث و خطرهاى بزرگى در كمين شماست ؟« قتيبه در حالى كه سرشار از نيروى ايمان و اخلاص و يقين بود پاسخ داد: «با توكل بر خدا به اين سرزمين آمده ‏ام، اگر اجل فرا رسيده باشد، از ابزار و لشكر چيزى ساخته نيست.»

وی به فداکاریهای جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس  اشاره کرد و افزود به اعتقاد بنده نقش شهید جان محمد کریمی و شهید ابراهیم نویدی پور و دیگر سرداران و سربازان ما در دفاع مقدس و در زعامت نایب برحق ولیعصر حضرت اما (ره) کمتر از رشادتها و جانفشانیهای امثال عقبه بن نافع و قتیبه باهلی در زمان نبی مکرم اسلام (ص) نبود و جوانان برومند ما از آنها درس رادمردی و ایثارگری گرفتند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد ،دشمنان ما وقتی فهمیدند توان مقابله با نیروی اخلاص و ایمان و باورهای جوانان ما  را ندارند جنگ نظامی و جنگ با اسلحه را کنار گذاشته و جنگ دیگری را آغاز کردند و جوانان و زنان ما را دوباره هدف قرار دادند.

آنها پى برده‏ اند كه از طريق جنگ با اسلحه و از بين بردن فيزيكى فرزندان مسلمان نه تنها نمى ‏توانند همه آنها را از بين ببرند، بلكه خشم و نفرتشان را عليه خود بر مى ‏انگيزند به طوري كه نسل‏هاى آينده طعم تلخ جنايات شان را هميشه به ياد خواهند داشت.

لذا اینجاست که رهبری عزیز انقلاب در همان ابتدا از آن به عنوان ناتوی فرهنگی و یا شبیخون فرهنگی دشمن  یاد نموده اند و بر لزوم هوشیاری ملت و مسولان تاکید نمودند که متاسفانه بعضی ها در کشور ما از روی جهل و یا عامدانه از آن به توهم فرهنگی نام برده اند .

و امروزه می بینیم که  بسيارى از حركت‏هاى بى‏دينى و گروههاى انحرافى صرفاً به اين دليل بر خود مى‏بالند كه به نوعى توانسته‏اند با گرفتار ساختن چند نفر از جوانان در دام فريبشان، از آنها به نفع نظريات‏شان كار بگيرند و از بى خبرى شان سوء استفاده نمايند.

آنها برای این ماموریت از اهرمهاى فريبنده زير استفاده مى‏كنند.
1- ترويج اعتياد و پخش مواد مخدر، ترياك، هروئين، حشيش، تنباكو و غيره در بین جوانان ما که در تحقیقات بعمل آمده و نظرسنجی انجام شده گروهی از محققین ما به این نتیجه رسیدند که از بین 200نفر جوان و دانش آموز مبتلا به این مواد چیزی بیش از 79 در صد آنها از روی کنجکاوی و تحت تاثیر تبلیغات فریبنده دشمن به این حال و روز افتادند.
2- ترويج غناء و موسيقى و ساز و آواز و رقص و ترانه‏هاى مبتذل و تحريك آميز.
که بلوغ زودرس و انحرافات جنسی و اخلاقی و خیلی از بی بندو باریهای موجود نتیجه این اقدام و توطئه آنهاست.
3- اشاعه فحشاء و بى حجابى و پخش كتابهاى ضد اخلاق و فليم‏هاى سكسى، و تشويق به مد پرستى و مد رنيسم.
4- بدبين ساختن نوجوانان به علماء و مساجد و مراكز و بزرگ جلوه دادن نكات ضعف بزرگان اسلام و علماء دين و امت

فتاح بدری همچنین به برخی توصيه های  دشمنان دين به نوكران و مزدوران خويش اشاره نمود و گفت:

*یکی از بزرگان  و اندیشمندان آمریکا توصیه می کند که با ایران نجنگید بلکه ماهواره و اینترنت را  در این کشور گسترش دهید.

*همچنین يكى از بزرگان فرامانسونرى چنين مى‏گويد: برما لازم است براى پيروزى خود از زنان كار بگيريم هرگاه در ميان آنها فحشاء رواج داده شد، بدانيد كه لشكر دين نابود خواهد شد.
*و یا علامه ناصح علوان« مفاد قرار داد 13 يهود را چنين نقل كرده است: ما بايد توده‏ها را از عمل و ابتكار باز داريم و البته اين بوسيله مشغول ساختن آنها به لهو و لعب و بازى و ترويج مسابقات ورزشى و غيره ممكن مى‏باشد.

لذا به نظر می رسد كه ندانستن مشكلات، خود بزرگترين مشكل است مانند آنكه عدم تشخيص درست مرض، كار طبيب و مريض را مشكل مى‏سازد و راه درست درمان را مسدود مى‏نمايد.

لذا بر ماست هم بعنوان اولیاء دانش آموزان و هم بعنوان مربیان آنها احساس تکلیف مضائف نموده و با بهرگیری از احکام و دستورات شفا بخش اسلام عزیز و منویات رهبری معظم انقلاب و افزایش اگاهی و بصیرت خود به نسل جوانمان کمک کنیم تا در دام توطئه های دشمنان نیفتند و بتوانیم در این دفاع مقدس نیز همچون دفاع 8 ساله رزمندگان اسلام سر بلند و پیروز بیرون بیاییم.انشاء الله

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
جنگ دو مزه نرم سخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
0
0
پدر مردم بالاخص نسل جوان را بیکاری و عدم اشتغال در اورده و آینده مبهم روانی کرده حالا دشمن هر غلطی میخواد بکنه داخلی های دزد کمکاری از دشمن نمی کنند. تا دلت بخواد معتاد و بیکار و روانی و ... داریم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: