« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۰
امروز توقع مردم از نیروی انتظامی، علاوه بر اقتدار، هوشمندی، حرکت در مسیر اسلامی و تعالیم دینی و الهی است

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
حجت الاسلام الهی نیا در صبگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان لنده که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد هفته نیروی انتظامی را فرصتی مناسب برای افزایش همدلی در میان مردم و نخبگان جامعه با پلیس و نشان دادن اقتدار و امنیت مطلوب در جامعه دانست.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان لنده افزود:نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی ایران حافظ نظم و امنیت، مظهر شجاعت، دلاوری و ایثارگری و اعتماد است که با بهره گیری از رهنمودهای رهبری و ارزش های اسلامی نقش موثری در ایجاد امنیت در جامعه دارد.

وی افزود: امروز توقع مردم از نیروی انتظامی، علاوه بر اقتدار، هوشمندی، حرکت در مسیر اسلامی و تعالیم دینی بوده و بنابراین تربیت نیروی کارآمد نیاز کنونی جامعه است.

امام جمعه موقت لنده در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار خرسندی از اجرای برنامه بازسازی حادثه غدیر در شهرستان لنده  گفت: بازسازی واقعه غدیر خم، تاریخ دین مبین اسلام را به خوبی نمایان می سازد که می طلبد برای آیندگان به خوبی، تبیین و شفاف سازی شود.

وی به حضور چشمگیر مردم در این مراسم اشاره نمود و از تلاشها و زحمات همه ادارات و نهادهایی که همکاری نموده اند خصوصا سپاه پاسداران ناحیه لنده و کارگردان جوان این برنامه جناب حاج احمد علی کریمی زاده تقدیر و تشکر نموده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: