« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد :لازم است در هیئت های اجرایی از همه گروه ها و جریان های سیاسی انتخاب شوند که توجه به این موضوع اطمینان مردم را بیشتر خواهد کرد

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروزدر نشست فرمانداران این استان در شهرستان گچساران،رعایت اصل بی طرفی در انتخابات از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی را ضروری دانست و گفت: به فرمانداران توصیه می شود، ضمن حفظ بیت المال در هیچ نشستی که تمایل به جریان یا گروه خاصی دارد، حضور پیدا نکنند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد ، با بیان این که اعضای هیئت های اجرایی باید افرادی قانون مدار، بی حاشیه، امین و مورد اعتماد جامعه باشند، عنوان کرد: لازم است در هیئت های اجرایی از همه گروه ها و جریان های سیاسی انتخاب شوند که توجه به این موضوع اطمینان مردم را بیشتر خواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، همچنین ماه محرم را یک نعمت و فرصت الهی برای تبیین اهداف قیام امام حسین(علیه السلام) و سازندگی روحی و معنوی دانست و خاطرنشان کرد: از فرصت ایام محرم برای فعالیت و تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی نباید استفاده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: