« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۴۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
در آیینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مسوولان از دانش آموان برتر مسابقات فرهنگی ، قرآنی و هنری شهرستان لنده تجلیل شد 

 پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

 طی آیینی با حضور مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان شهرستانی، فرهنگیان و جمع کثیری از دانش آموزان، از دانش آموزان برتر قرآنی که موفق به کسب رتبه های اول ،دوم و برگزیده کشوری شدند تجلیل بعمل آمده است.

در این مراسم ابتدا رئیس آموزش و پرورش لنده و به ترتیب امام جمعه ،معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل و همچنین مدیر کل آموزش و پرورش به ایراد سخن پرداختند.

در این مراسم علاوه بر تقدیر از دانش آموزان برتر قرانی برنامه های متنوع فرهنگی دیگری پخش گردیده است.

این مراسم حاشیه هایی نیز داشت:

*بیان عبارت ....تقابل فرهنگ و سرهنگ و ... له شدن فرهنگ زیر چکمه های سرهنگ....توسط ریس آموزش و پرورش شهرستان لنده  نیز با واکنشهای بعضی از حاضرین مواجه شد که اگر چه طی یاداشتهایی از مدیر کل آموزش و پرورش درخواست گردیده تا نسبت به برداشتهای متفاوت از این جمله توضیحات بیشتری ارائه  گردد اما با سکوت ایشان در جلسه  مواجه گردیده است.

*همچنین با توجه به اینکه دانش آموزان برتر قرانی مربوط به سال گذشته  و زمان تصدی سید عیسی تقوی فرد بوده عدم دعوت رسمی از طریق بلندگو از ایشان جهت حضور در زمان اهداء جوایز نیز موجب نگرانی بعضی از حاضرین شده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
جناب خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
0
0
مردانه آموزش و پرورش لنده که یه معلم فیزیک داخلش نی درشه گل بگیرن بهتره
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: