« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
بزرگداشت 19 مهر روز کودک ،محیط زیست و منابع طبیعی به همت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری کانون پرورش فکری و سازمان محیط زیست

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
منابع طبیعی میراثی گرانبهاست که باید به آیندگان سپرده شود. هرگونه فرهنگ سازی در این زمینه را باید در بین کودکان تقویت کرد.

برای حفظ منابع طبیعی باید روی نسل کودکان سرمایه گذاری کرد چون که آنها با ذهنی پاک پذیرای کمک به جامعه بشری هستند و آنچه را در کودکی آموزش می بینند، در سنین بالاتر اجرا خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته ی ملی کودک و روز کودک، محیط زیست و منابع طبیعی در مورخ 19 مهر ،ایستگاه نقاشی با عنوان محیط زیست و منابع طبیعی با اجرای مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان محیط زیست استان اجرا شد. .در این برنامه که در مرکز شماره یک یاسوج برگزار شد دانش آموزان نقاشی هایی با موضوع محیط زیست و منابع طبیعی کشیدند .

در ادامه دانش آموزان به کمک مربیان کانون زباله های پارک کودک را جمع آوری کردند، تا شعار طبیعت را دوست بداریم را تحقق بخشند.

در این آیین عیسی گرجی‌زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: یکی از راه‌های حفظ منابع طبیعی و محیط زیست فرهنگ‌سازی در بین کودکان و نوجوانان است. این مسئول، بیشترین تأثیرگذاری در کارهای فرهنگی را مربوط به حوزه کودک و نوجوان دانست و افزود: در این سنین یادگیری کودکان بسیار بالا بوده و به همین جهت در آینده خروجی بسیار خوبی خواهد داشت.

در پایان برنامه با اهداء جوایزی از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از کلیه دانش آموزان شرکت کننده تقدیر شد.

در تقویم روزشمار هفته ملی کودک ،روز 19 مهر به عنوان روز کودک، محیط زیست و منابع طبیعی نامگذاری شده است.

                                                                  

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: