« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
فرماندار بهمئی :روساي ادارات و نهادها بايد همگام و دوشادوش مردم در تمامي برنامه ها حضور فعال داشته باشند و بي توجهي به برنامه ها پذيرفتني نيست

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

« فرماندار بهمئي » در گفتگو با خبرنگار صداوسيما با بيان اينكه ، با مديراني كه در برنامه ها ، مناسبت ها و مراسمات شهرستان فعال نباشند برخورد مي شود گفت : روساي ادارات و نهادها بايد همگام و دوشادوش مردم در تمامي برنامه ها حضور فعال داشته باشند و بي توجهي به برنامه ها پذيرفتني نيست.
در راستاي توسعه ورزش هاي همگاني در بين كاركنان و روساي  ادارات شهرستان بهمئي ،  اجراي ورزش صبحگاهي از 6 صبح امروز به مدت يكساعت برگزار شد.
امام جمعه ، فرماندار و روساي ادارات شهرستان بهمئي از ساعات اوليه صبح و قبل از ساعت كار اداري بصورت منظم و با لباس ورزشي و تحت نظر مربي ورزش به مدت نيم ساعت به ورزش صبحگاهي پرداختند.
« آقاي رحماني فرماندار بهمئي » در اين مراسم با بيان اينكه ،  با توجه به سياست و رويكرد وزارت ورزش و جوانان و بخصوص منويات مقام معظم رهبري در خصوص توسعه و تعميم ورزش هاي همگاني ، مديران ادارات و دستگاهها بايد در جهت تأمين نشاط و سلامت جسمي و روحي خود تلاش نمايند  گفت : ورزش صبحگاهي سلامتي، انرژي، شادابي و كارايي بيشتر را براي خدمت به مردم به ارمغان خواهد آورد.
گفتني است از هفته آينده شركت تمامي مديران و روساي ادارات شهرستان بهمئي ، براي شركت در مراسم صبحگاه ورزشي اجباري است
 درپايان مسابقه فوتبال بين مديران ادارات و نهادها برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: