« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:برای افرادی که اقدام به نزاع دسته جمعی می‌کنند احکامی چون تبعید و اقامت‌های خارج از استان و 6 ماه خدمت در شهرداری به عنوان رفتگر صادر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
«حجت الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با اشاره به کاهش 20 درصدی پرونده‌های نزاع دسته جمعی به دادگاه‌ها اظهارکرد: برخورد باصلابت و قاطع در چهارچوب قانون و شرع مهم‌ترین خواسته مردم و مسئولان از دستگاه قضایی است.

وی اضافه کرد: برای افرادی که اقدام به نزاع دسته جمعی می‌کنند احکامی چون تبعید و اقامت‌های خارج از استان و 6 ماه خدمت در شهرداری به عنوان رفتگر صادر می‌شود.

این مسئول عالی قضایی همچنین گفت: ریشه نزاع‌های دسته جمعی را در این استان می‌خشکانیم و برای برخورد با این جرم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنیم.

مزارعی در ادامه بیان کرد: رویکرد دستگاه قضایی استان در برخورد با مجرمان درکاهش ورودی پرونده‌ها تاثیرگذار بوده است، ورودی پرونده ها در بازه زمانی 6 ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته 2400 فقره پرونده است .

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه اختلافات گذشته باقی مانده و حل و فصل نشده، پایین بودن آستانه صبر و تحمل، وجود برخی مسایل فرهنگی و برخورد نشدن قاطع و بازدارنده با عاملان نزاع‌ها را از جمله دلایل بروز نزاع دسته جمعی در این استان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: مجازات‌های قانونی در نزاع های دسته جمعی، با وجود صلح و سازش طرفین، همچنان پابرجاست و در این مورد دستگاه قضایی هیچ گونه مسامحه ای را نمی پذیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: