« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده همایش بزرگداشت روز خانواده و گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان در این شهرستان برگزار شد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

آیین بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان با حضور جمعی از مسوولان شهرستانی، دانش آموزان و اولیا و مربیان در شهرستان لنده  برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سیف الله محمدی نسب رئیس آموزش و پرورش لنده ،ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین  بر همفکری و همکاری مستمر و مداوم اولیاء دانش آموزان با مربیان مدارس تاکید کرد و تعلیم و تربیت را نتیجه همکاری تنگاتنگ میان اولیا و مربیان دانست.

همچنین محمد کاظم صالحی زاده ،مشاور و از پیشکسوتان آموزش و پرورش در سخنانی با تاکید بر اینکه حیات انسان وابسته به انتخاب اوست به بیان مشکلات و معظلات موجود در خانوادها پرداخت .

  وي بابیان اینکه خانواده‌ها باید همکاری کافی با مربیان مدارس داشته باشند افزود دانش‌آموز باید با ارتباطات کلامی و عاطفی، به سمت ارزش‌هایی مانند نماز، راست‌گویی و احترام به والدین کشیده شود و این مهم بر عهده خانواده و مدارس است.

صالحی زاده ،در ادامه گفت متاسفانه خانوادها دارای یکسری مشکلات هستند که مختص به ایران نیست و مختص به یک خانواده هم نیست بلکه فراگیر شده و می طلبد که اولیاء و مربیان با آگاهی و اطلاعات بیشتر به مبارزه با این مشکلات بپردازند.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء جوایز و لوح تقدیر از مدرسین کلاسهای آموزش خانواده ،مدیران و مدارس برتر در حوزه انجمن اولیاء و مربیان تجلیل بعمل آمده است.

طی چند سال اخیر انجمن اولیاء و مربیان شهرستان لنده در جمع آوری کمکهای مردمی و فعالیتهای مربوطه موفق به کسب رتبه های برتر استانی و کشوری شده است.

                                                                             

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: