« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای با تبلیغات و تلاش‌هایی که در جهت عادی‌سازی طلاق انجام داده کار را به جایی رسانده که برخی افراد بعد از جدا شدن هم جشن طلاق برپا می‌کنند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir                    

ستار هدایت‌خواه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: خانواده نهادی‌ترین مکان تربیت افراد بوده و نقش زن به عنوان مادر در این مکان مقدس بسیار مورد توجه، برجسته و مهم است.

این فعال فرهنگی هدف از طراحی شبکه‌های ماهواره‌ای را به گفته مدیران آنها (رابرت مرداک، مدیر شبکه فارسی وان)، نفوذ در خانواده‌های ایرانی، اختلال در آنها و شکستن تقدس در میان مردم ایران عنوان کرد.

وی به آثار شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره و اذعان کرد: یکی از مهم‌ترین اثر ماهواره بر زندگی مردم افزایش آمار طلاق در ایران و به تبع آن در این استان است.

هدایت‌خواه تصریح کرد: آمارها حاکی از آن است طی سال‌هایی که ماهواره در خانه‌ها گسترش پیدا کرده، نرخ طلاق نیز به صورت تصاعدی افزایش داشته است.

وی ادامه داد: طبق اظهارات کارشناسان امر، وکلا و قضات دادگستری طلاق‌ها اگر چه علل مختلفی دارند اما طبق بررسی‌های انجام شده اکثر آنها به دلیل وجود ماهواره در خانه و اثر آنها بر زندگی مردم است.

هدایت‌خواه با بیان اینکه طلاق در فرهنگ دینی ما منحوس‌ترین حلال بوده و طبق روایات هرگاه طلاقی اتفاق می‌افتد، عرش خدا به لرزه درمی‌آید، یادآور شد: شکست قبح طلاق و عادی نشان دادن این امر نیز از دیگر اثرات ماهواره و اهداف دشمن است.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای با تبلیغات و تلاش‌هایی که در جهت عادی‌سازی طلاق انجام داده کار را به جایی رسانده که برخی افراد بعد از جدا شدن هم جشن طلاق برپا می‌کنند.

هدف دشمن مورد هجمه قرار دادن خانواده‌های ایرانی و از بین بردن حیا و غیرت و فروپاشی آن است و این کار را به صورت کاملا سازمان یافته و برنامه‌ریزی شده انجام می‌دهد.

هدایت‌خواه خاطرنشان کرد: لازم است فعالان فرهنگی با همفکری، هم‌اندیشی و هم‌گرایی در عرصه فرهنگی حرکتی هماهنگ را آغاز و روی موضوعات فرهنگی از جمله خانواده و گسترش عفاف و حجاب کاری مستمر و عمیق انجام دهد تا بتوانند آثار سوء اقدامات دشمن را در فضای مجازی و ماهواره‌ای کم کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: