« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
همزمان با سراسر کشور فریاد مرگ بر آمریکای مردم و دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی پرشکوه 13 آبان طنین انداز شد

 پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

مردم و عشایر غیور کهگیلویه  و بویراحمد همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور در مراسم راهپیمایی 13 آبان، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام و رهبر انقلاب، نفرت و انزجار خود را از سیاست های استکبار جهانی اعلام کردند.

مراسم یوم الله ۱۳ آبان امسال همچون سالهای گذشته  با مشارکت پرشور قشرهای مختلف مردم ،مسولان  و خصوصا دانش آموزان و دانشجویان  شهرها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و شرکت کنندگان با فریادهای الله اکبر، مرگ بر استکبار جهانی، مرگ بر آمریکا خشم و انزار خویش را نسبت به ظلم و ستم استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان با حمل پلاکارد و بنر نوشته و سردادن شعار، سیاست های مداخله گرایانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در ارتباط با ملت ایران را محکوم و با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «هیهات من الذله» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از جنایات آمریکا علیه ملت ایران ابراز داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: