« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز فرهنگ عمومی، گفت:فرهنگ زیربنای هر جامعه ای است و بدون اصلاح فرهنگ، در سایر بخش های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی پیشرفتی نخواهیم داشت

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،
دکتر رضا دهبانی پور، دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ را زیربنای هر جامعه ای دانست و گفت: بدون اصلاح فرهنگ، در سایر بخش های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی پیشرفتی نخواهیم داشت.

وی، با بیان این که اصلاح جامعه نیز با فرهنگ رابطه مستقیمی دارد، به فرموده امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) اشاره کرد و افزود: امام می فرماید« بی شک بالاترین و والاترین عنصری که در موجودیت هر جامعه دخالت اساسی دارد، فرهنگ آن جامعه است».

دهبانی پور، با تبریک روز فرهنگ عمومی، گفت: یکی از مباحت و مفاهیمی که در زندگی انسان نقش بسیار مهمی دارد مسئله فرهنگ عمومی است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگ عمومی بر ارزش ها، گرایش ها، الگوهای رفتاری و الگوی زندگی آحاد جامعه تاکید دارد.

وی، عنوان کرد: شورای فرهنگ عمومی کشور در چهارصد و شصت و ششمین جلسه این شورا روز ١٤ آبان ماه سال ١٣٨٧ را به نام روز فرهنگ عمومی نام گذاری کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: شورای فرهنگی عمومی مسئول نام گذاری روزهای خاص در تقویم رسمی است و مصوبات آن پس از طرح در شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهایی می ‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: