« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
صبح امروز اعضای شورای شهرستان لنده با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ،در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه لنده برگزار شد اعضای شورای شهرستان لنده ضمن تبریک هفته بسیج به بیان مشکلات شهرستان لنده پرداختند و از همه مسئولین بخصوص امام جمعه محترم تقاضای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم شهید پرور و ولایتمدار لنده شدند.

از جمله مشکلات طرح شده در این جلسه می توان به :مهاجرت روستائیان به شهر،خالی بودن روستاها از سکنه ،نبود زیرساختهای مناسب در سطح روستاها،نبودن امکانات رفاهی و اداری و حتی نیروی انسانی در بخش موگرمون ،مشکلات سوخت و نفت سفید در سطح روستاها،نگهداری دام در سطح شهر لنده و مشکلات بهداشتی ناشی از این موضوع،مشکلات درمانی و بهداشتی در سطح شهرستان لنده و کمبود نیروی انسانی متخصص در این زمینه و...اشاره نمود.

در ادامه امام جمعه لنده با تقدیر از زحمات دو ساله مونه زاده رئیس پیشین شورای شهرستان برای فتحی رئیس جدید این شورای ارزوی موفقیت نموده است.

حجت الاسلام کیانی  بر پیگیری مشکلات مردم خصوصا روستائیان تاکید نمود و افزود در جهت حل مشکلات فوق تا کنون پیگیری های زیادی از طرف دفتر امام جمعه بعمل آمده و همواره تلاش کردیم مشکلات را با تفاهم و همدلی با مسولان برطرف نماییم و اگر پاسخ مناسبی دریافت نکردیم موضوع را در خطبه های نماز جمعه مطرح و از ان طریق پیگیری می کنیم.

ایشان از کمبود نفت سفید در سطح شهرستان گلایه نمود و خاطر نشان کرد مطلوب نیست در کشوری که نفت خیز می باشد و دارای منابع غنی نفت می باشد مردم دچار مشکل نفت سفید باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: