« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
آوای رودکوف:دیدار جمعی از اهالی فرهنگ و هنر  با فرمانده سپاه لنده/معنای بسیج و حروف آن را باید شناخت /صد درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور لنده بسیجی هستند/دانشجویان در راه تعالی جامعه اسلامی گام بردارند/دانشجویان الگویی مناسب برای احاد مردم باشند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

در پنجم اذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) برنامه های متنوع فرهنگی اعم از اجتماع باشکوه بسیجیان تا دیدارها و گفتگوها و زیارت قبور مطهر شهدا و... در سطح شهر لنده برگزار شد که در ادامه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخبار این روز را می بینید:

دیدار جمعی از اهالی فرهنگ و هنر  با فرمانده سپاه لنده

آوای رودکوف:به مناسبت هفته بسیج جمعی از فعالین فرهنگی شهرستان لنده با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دیدار کردند.
فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: جوانان در هشت سال دفاع مقدس تلاش کردند و کشور را از وجود بیگانگان و متجاوزان پاکسازی کردند و امروز هم دشمن یک جنگ تمام عیار را به راه انداخته و آن هم جنگ نرم است که باز هم نیاز به رشادت و تلاش مضاعف دارد.
سر گرد محمدی بیان داشت: دشمن امروزه در صدد توطئه‌افکنی در جامعه اسلامی است و ایران اسلامی ما هم در سایه تفکرات و تمهیدات مقام معظم رهبری بوده و با استفاده از دانشمندان و نخبگان، از جمله نخبگان علمی و هسته‌ای توانسته‌ایم با سربلندی و با قدرت بیش از پیش مقابل دشمنان اسلام مقاومت کنیم.

                                                                             معنای بسیج و حروف آن را باید شناخت و در جهت رسیدن به این ویژگی‌ها تلاش کرد
آوای رودکوف:حجت‌الاسلام مهدی‌ کیانی‌اصل ظهر امروز در همایش شکوه ایستادگی بسیجیان شهرستان لنده با اشاره به تعاریف متعدد بسیج گفت: در یک نگاه سلیقه‌ای معنای بسیج و حروف آن را باید شناخت و در جهت رسیدن به این ویژگی‌ها تلاش کرد.

وی افزود: حروف «ب» بسیج یعنی بیداری و آگاهی از شرایط زمانی و مکانی برای دفاع از ارزش‌های دینی و معنوی و انقلابی در عرصه‌های مختلف جامعه که امروزه به خوبی آن را در کشور ایران اسلامی مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه لنده گفت: در همین راستا باید بدانیم که بسیج با استفاده از بیداری و هوشیاری در قبال دیگران نیز احساس مسئولیت داشته و در قبال ملت‌های مظلوم به وظایف خود می‌اندیشد و عمل می‌کند.

کیانی‌اصل یادآور شد: «سین» بسیج یعنی ساماندهی افراد و مجموعه برای حرکت در راستای بیداری و آگاهی و رسیدن به هدف و غایت نهایی که همان اعتلای نظام و ارزش‌های انقلابی و اسلامی در جامعه است.

وی در ادامه به حرف «ی» بسیج اشاره کرد و افزود: یاری و بصیرت ولایت فقیه از مهمترین دستاوردهای بسیج بوده و هست.

امام جمعه لنده تصریح کرد: همه ما باید بدانیم که بسیج و بسیجی فرمانده نیست بلکه سرباز ولایت و گوش به فرمانده فرماندهی معظم کل قوا بوده که این را در دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم ولایت و کیان خویش نیز به اثبات رسانده است.

کیانی‌اصل گفت: «جیم» بسیج یعنی جهاد و شهادت که اگر آن را بررسی کنیم خواهیم دید جهاد و شهادت در دو بعد سخت و بزرگتر از آن جهاد با نفس خلاصه می شود.

وی افزود: هر بسیجی باید با توکل بر نیروی ایمان و با بصیرت و بیداری، ساماندهی و انسجام، یاری و دفاع و جهاد در راه خدا علاوه بر حضور در میدان رزم سخت در میدان رزم انفرادی که جهاد با نفس است، حضور یابد.

                                                                            صد درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور لنده بسیجی هستند
آوای رودکوف:بسیج دانشجویی شهید سهرابی ثانی دانشگاه پیام نورشهرستان لنده در هفته بسیج17برنامه را اجرا کردند که از مهمترین آنان می توان به غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با امام جمعه شهر لنده ، دیدار با فرمانده سپاه ، حضور در تجمع بسیجیان و صبحگاه مشترک، نشست استکبار ستیزی ،تقدیر از بسیحیان فعال اردوی جهادی و فعالان بسیج، دیدار با خانواده های محترم شاهد و کلاس مهارتهای زندگی با همکاری بهزیستی در دانشگاه  اشاره کرد.

احمدعلی کریمی زاده فرمانده بسیج دانشجویی گفت:خوشبختانه 100درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور لنده بسیجی هستند و در لوای حمایت از رهبری و آرمانهای انقلاب اسلامی گام برمی دارند وی از همکاری صمیمانه طیبی رئیس دانشگاه پیام نور تقدیر کرد

                                                                                                      
دانشجویان در راه تعالی جامعه اسلامی گام بردارند

آوای رودکوف:حجت الاسلام کیانی اصل امام جمعه لنده  در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان لنده ضمن تبریک هفته بسیج از آنان خواست تا همواره در راه تعالی جامعه اسلامی گام بردارند و با بصیرتی بیشتر موضوعات سیاسی و اجتماعی را تحلیل و بررسی کنند وی دانشجویان را انسانهای فرهیخته و پیشانی تحولات هر جامعه ای بر شمرد که سیبل اهداف دشمنان نظام است.

                                                                                                                                               

دانشجویان الگویی مناسب برای احاد مردم باشند
سرگرد پاسدار علی محمدی فرمانده مقاوت بسیج شهرستان لنده در دیدار جمعی از دانشجویان بسیج دانشجویی این شهرستان  با گرامی داشت هفته بسیج از فعالیت های چشمگیر بسیج دانشجویی و تعامل آن با سپاه و دیگر ادارات و نهادها تقدیر کرد.

محمدی از دانشجویان خواست با کسب علم و بصیرت در کمال جامعه نقش آفرین باشند و در مقابله باضد ارزشها با دانش و صبر مقابله نکنند و الگویی مناسب برای دیگر احاد مردم باشند.

                                                                                               بسیج مدافع حریم ولایت است

آوای رودکوف:فرمانده سپاه ناحیه گفت :اصیل ترین دستاورد انقلاب اسلامی ولایت فقیه است و شما بسیجیان هم مدافعان واقعی ولایت فقیه هستید.

سرگرد علی محمدی ظهر امروز در گردهمایی و همایش با شکوه اقشار مختلف مردم و بسیجیان شهرستان لنده که به مناسبت 5 آذرماه در محل سپاه پاسداران ناحیه لنده برگزار شد افزود: عظمت و سربلندی امروز ایران اسلامی در گرو ایستادگی و صلابت نیروهای مخلص و ولایتمدار در اقشار مختلف بسیج بوده که با گذشت از جان خود آماده دفاع از حریم ولایت و کیان خود هستند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده افزود: اصیل ترین دستاورد انقلاب اسلامی ولایت فقیه است و شما بسیجیان هم مدافعان واقعی ولایت فقیه هستید.

وی  با اشاره به ایستادگی و مقاومت بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: ولایتمداری رمز ایستادگی و صلابت بسیج در عرصه‌های مختلف بوده که نتیجه آن را در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی مشاهده کرده‌ایم.

ایشان در ادامه از بعضی ادارات  شهرستان گلایه نموده و عنوان کرد:متاسفانه بعضی از ادارات در هفته بسیج حتی یک پارچه دست نوشته و یا بنر به منظور گرامیداشت هفته بسیج نصب ننموده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: