« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج گفت :روزانه 130 تن زباله در شهر یاسوج تولید می شود

 پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف،ضرغام خلقی پور با اعلام این خبر گفت:روزانه 130 تن زباله در شهر یاسوج تولید می شود اما میزان تولید زباله دراین شهر در فصل تابستان بیشتر می شد و به بیش از 140 خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه زباله های شهر یاسوج در دو پشته دهستان دشت روم دفن می شود، بیان کرد: این زمینی که برای دفن زباله ها در نظر گرفته شده است درحال اتمام است و باید زمین بیشتری برای دفن زباله ها به ما داده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج افزود:هرچند که دفن زباله ها رایج تر است اما از نظر مشکل زیست محیطی احداثکارخانه بازیافت زباله در این استان بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

خلقی پور اظهار کرد:از ابتدای سالجاری پیگیر راه اندازی کارخانه بازیافت زباله ها در شهر یاسوج هستیم اما متاسفانه هنوز زمینی برای این کار در نظر گرفته نشده است.

وی بیان کرد:با احداث کارخانه بازیافت زباله بیش از 80 درصد از زباله های شهر یاسوج را می توان بازیافت و بقیه را دفن کرد.
خلقی پور گفت:اگر از طرف وزارت کشور و سازمان جهادکشاورزی زمینی برای احداث این کارخانه در استان در نظر گرفته شود شهرداری یاسوج با همکاری بخش خصوصی برای احداث کارخانه بازیافت زباله اقدام خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: