« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: در راستای پیشگیری از تنبلی چشم و معلولیت‌های بینایی تاکنون بیش از 500 نفر در این طرح شرکت و مورد معاینه لازم قرار گرفته‌اند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

نورعلی کاظمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، با اعلام این خبر گفت: سازمان بهزیستی در راستای پیشگیری از معلولیت‌ها برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی را در سطح کشور برگزار می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده افزود: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها، برگزاری‌ کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، پیشگیری از خشونت و مشاجره‌های خانوادگی، مداخله در بحران و ... از مهمترین مأموریت‌های سازمان بهزیستی می‌باشد که در شهرستان لنده به درستی انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تنبلی چشم یکی از بیماری‌های شایع دوران کودکی بوده و درمان آن تنها در این دوران انجام می‌پذیرد طرح سنجش بینایی با عنوان آمبلیوپی در سطح شهرستان لنده برگزار شد.

کاظمی یادآور شد: در طی اجرای این طرح اگر کودکی مشکوک و یا نیاز به اعمال جراحی چشم پیدا کند به صورت رایگان با معرفی به بیمارستان‌ها و پزشکان متخصص مداوا خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: این طرح که در میان کودکان 1 تا 6 سال انجام می‌شود اگر نیاز به عینک داشته باشد به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

طرح سنجش بینایی از اول آبان ماه آغاز می شود و تا پایان آذر ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: