« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
تبلیغات نامناسبی که در سطح شهر یاسوج انجام می شود مشکلاتی را ایجاد کرده و شهروندان نیز از این وضعیت گلایه مند هستند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف،شهردار یاسوج گفت: ما ادعا داریم که پایتخت طبیعت ایران هستیم و همه این استان را با این اسم می شناسند اما هر گردشگری که وارد شهر یاسوج شود با وضعیت نامناسب شهر رو به رو خواهد شد.

محمد جاوید افزود:با توجه به اینکه اولین سند توسعه استان ،گردشگری است بنابراین باید سطح شهرهای استان نیز مناسب با این موضوع باشد و باعث حذب گردشگران شود.

جاوید با اشاره به اینکه در دو سال گذشته کارهای خوبی در سطح شهر برای زیباسازی فضای شهری انجام گرفته است اظهار کرد:اقداماتی نظیر،یکسان سازی پیاده‌روهای شهر یاسوج که برای این کار بیش از 7 میلیارد تومان هزینه شد، تأمین روشنایی خیابان‌هایی که مبلمان شهری آنها انجام شده و نصب سطل زباله در خیابانهای شهر بوده از جمله کارهای انجام شده توسط شهرداری شهر یاسوج در دو سال اخیر بوده است.

شهردار مرکز استان ،با اشاره به اینکه شهرداری ابزارهای لازم برای جمع آوری تابلوهای غیراستاندارد و زیبا سازی فضای شهر را دارد، بیان کرد: هدف شهرداری انجام یک کار مشارکتی است که با همکاری مردم، کانونهای تبلیغاتی، اصناف و واحدهای فرهنگی اجرا شود نه اجرای آن با زور و چکشی است.

وی افزود:اداره اجراییات شهرداری یاسوج چند ماهی است که کار خود را در شهرداری یاسوج آغاز کرده است و روزانه با دست فروشانی که برای ایاب و ذهاب مردم مشکل ایجاد می کنند برخورد می کند.

محمد جاوید با اشاره به اینکه نصب تابلو ها در اندازه و شکل های مختلف در سطح شهرنیز مشکلاتی را ایجاد کرده است، عنوان کرد: اگر مشکل افراد تبلیغ کننده قیمت زیاد بیلبوردهاست شهرداری حاضر است همه بیلبورد ها را رایگان دراختیار آنها قرار دهد و یا تعداد آنها را افزایش دهد.

ایشان در ادامه گفت :شهرداری تاکنون هیچگونه مجوزی برای نصب داربست به ویژه داربست های فوتی نداده است و نصب آن در سطح شهر خلاف قانون است.

همچنین مسعود نیک پی مدیر فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شهر یاسوج گفت:تبلیغات نامناسبی که در سطح شهر انجام می شود مشکلاتی را ایجاد کرده است و شهروندان نیز از وضعیت شهر گلایه مند هستند.

وی بیان کرد: تبلیغاتی که در سطح شهر انجام می شود بسیار نامناسب است و چهره شهر را نامتوازن کرده است.

نیک پی افزود:تبلیغات به این خاطر است که در رفتار شهروندان تغییر و هنجاری مناسب ایجاد کند اما با این شرایط این هنجار تبدیل به نا هنجاری خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: