« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
اولین داوطلب مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد امروز ثبت نام کرد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، حجت الاسلام صادق خشنود متولد 1340، محل تولد دروهان ، دارای مدرک کارشناسی ارشد فقه و اصول و دارای گرایش ساسی اصلاح طلب ، اولین نامزد انتخابات خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد است که صبح امروز در محل فرمانداری بویراحمد نامزد انتخابات شد.

حجت الاسلام خشنود در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ضمن معرفی خود گفت: یک فرد آزاد اندیش و تابع سخنان رهبری هستم و نیازی نمی بینم که خود را محدود به  حزب یا گروه خاصی کنم.

وی افزود :احزاب و گروه ها باید در راستای رهبری و قران حرکت کنند و اتحاد مردم را حفظ کنند.

نامزد خبرگان رهبری در خصوص رعایت قانون انتخابات توسط کاندیدها گفت کسی که خودش می خواهد قانون گذار باشد وظیفه دارد همه نکات اخلاقی و اتحاد جامعه را در نظر بگیرد و امنیت را ایجاد کند و خودشان عامل ایجاد اتحاد بین مردم باشند.

ایشان در ادامه گفت :انتخابات مجلس خبرگان در استان همچون بقیه انتخابات  پر رنگ نیست که امیدوار هستیم بتوانیم با حضور بنده وسایر دوستان که ثبت نام می کنند جنب و جوشی بیشتر از پیش بین مردم استان ایجاد کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: