« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان یک فصل از کتاب " Nanocellulose, Cellulose Nanofibers and Cellulose Nanocomposites: Synthesis and Applications " را تألیف کردند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

نانو الیاف سلولزی، ویژگیها، روش تولید، اصلاح و بهینه سازی، و کاربرد آنها موضوع این کتاب تالیفی با عنوان « Nanocellulose, Cellulose Nanofibers and Cellulose Nanocomposites: Synthesis and Applications » است که یک فصل این کتاب با نام «Application of Nanofibrillated Cellulose for Papermaking   » توسط دکتر پژمان رضایتی چرانی و دکتر محمد هادی مرادیان از اعضای هیات علمی گرایش صنایع خمیر و کاغذ گروه صنایع چوب و کاغذ این دانشگاه اخیرا در انتشارات بین المللی Novapublishers   به چاپ رسیده است.

دکتر پژمان رضایتی چرانی در این باره گفت: با توجه به اینکه تحقیقات مرتبط با حوزه فناوری نانو امروزه از جایگاه ویژه‌ای در جهان برخوردار است، در این فصل کتاب به صورت مروری روشهای تولید نانو الیاف سلولزی از منابع لیگنوسلولزی، ویژگیهای آنها و اثراتشان در کاربردهای صنایع کاغذسازی معرفی شده است. در تالیف آن از 94 منبع علمی منتشره معتبر بین المللی استفاده شده است که 9 مورد از منابع آن مربوط به محققان ایرانی بوده است.

 این فصل به همراه 3 فصل دیگر این کتاب توسط اعضای هیات علمی دانشگاه های دیگر ایران شامل دانشگاه صنعتی امیر کبیر، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه شهید صدوقی تالیف شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: