« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
بنظر می رسد که مردم این شهرستان همچنان منتظر حضور چهرهای شاخص سیاسی ، همچون دکتر ستار هدایت خواه ، غلام محمد زارعی ،دکتر بهرامی، سید باقر موسوی ، دکتر نیکبخت و .... هستند که آیا ثبت نام می کنند؟ چه کسی به نفع فرد دیگری انصراف خواهد داد؟، چه کسی رد صلاحیت خواهد شد؟ و چرخه انتخابات به چه شکلی در خواهد آمد

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،                                               

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رود کوف از  یاسوج ، سومین روز از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی گذشت که در ساعات اولیه این روز یعنی تا ساعت ۱۱:۳۰ فردی برای ثیت نام نه برای مجلس شورای اسلامی و نه برای خبرگان رهبری مراجعه نکرده بود.

لازم به یادآوری است که در اولین روز از آغاز اسم نویسی برای مجلس شورای اسلامی و دومین روز از ثبت نام خبرگان رهبری دو نفر از جمله عبدالنبی انصاری و رحیم سبحان زاده که انصاری گرایش مستقل و سبحان زاده گرایش اصولگرا دارند اقدام به ثبت نام نمودند.

و روز دوم نیز نیز چهار نفر برای مجلس شورای اسلامی و یک نفر برای خبرگان رهبری ثبت نام نموده اند که اسامی این چهار نفر عبارت است از:

1-سیدشکرالله امامی ، متولد ۱۳۴۰دارای کارشناسی ارشد علوم سیاسی،اصولگرا و داری سابقه مدیریتی : اولین فرماندار چرام، مدیرکل سیاسی انتخابات استان و مدرس دانشگاه.

2- رهام یزادانپناه، متولد 1349بویراحمد چین با  گرایش سیاسی  خط امام و رهبری.

یزادنپناه مدیر ارشد سازمانهای تابع وزارت دفاع. مهندس صنایع نمونه کشور دارنده مدال طلای پژوهش و فناوری، برگزیده سه  دوره حشنواره خوارزمی واستاد دانشگاه علامه طباطبایی

3-علی توکلی متولد ۱۳۵۵ در کوخدان، کارشناسی ارشد سیستم اطلاعاتی با گرایش سیاسی مستقل که  هم اکنون کارشناسی ارشد امور اداری شرکت نفت یاسوج می باشد .

4-هادی هوشمندپور، متولد ۱۳۶۲ بویراحمد،کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی با گرایش سیاسی اصلاح طلب
و نامزدی  که برای خبرگان رهبری ثبت نام کرد: حجت الاسلام صادق خشنود متولد ۱۳۴۰ در لوداب است وی هم اکنون وکیل دادگستری است.
اما امروز ۳۰ اذر که سومین روز ثیت نام برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود تنها یک نفر برای ثبت نام مجلس شورای اسلامی به نام غلامحسین رهبرنیا متولد ۱۳۵۸ در بویراحمد با گرایش سیاسی اصلاح طلب و کارشناس ارشد عمران، پژوهشگر و مجری پروژه های ملی و استانی، دانشجوی دکترای شهرسازی و عضو انجمن متخصصین و نظام مهندسی استان است.

و نکته قابل توجه اینکه : سه روز از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می گذرد در حالی که هنوز هیچ کدام از افراد مطرح سیاسی که زبانزد مردم و کوچه و بازار هستند  ثبت نام ننموده اند.

و بنظر می رسد که مردم این شهرستان همچنان منتظر حضور افراد شاخص سیاسی  همچون دکتر ستار هدایت خواه ، غلام محمد زارعی ،دکتر بهرامی، سید باقر موسوی و دکتر نیکبخت و .... هستند که آیا ثبت نام می کنند چه کسی به نفع فرد دیگری انصراف می دهد، چه کسی رد صلاحیت خواهد شد و چرخه انتخابات به چه شکلی در خواهد امد.

بدون شک مردم این استان با وجود جمعیت کم نسبت به سایر استانها اما همیشه در انتخابات با حضور پرشور خود حماسه ای بی نظیر خلق نموده اند که امیدواریم حضور پر رنگ سایر کاندیدها و حتی نامزدهای زن در این صحنه باعث خلق حماسه ای ماندگار در تاریخ کهگیلویه و بویراحمد گردد.

گفتنی است آخرین زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات مجالس خبرگان  رهبری و شورای اسلامی به ترتیب دوم و  چهارم دی ماه 94 خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: