« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
آوای رودکوف:در پنجمین روز از ثبت نام انتخاباتی مجلس شورای اسلامی 4 نفر با مراجعه به فرمانداری کهگیلویه در این دوره از انتخابات ثبت نام کردند

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: در پنجمین روز از ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شواری اسلامی آقایان سید علی جمال نژاد، علی دردانه، علی محمد شفاعت نیا و کریم قاسمی با حضور در فرمانداری کهگیلویه برای این دور از انتخابات ثبت نام کردند.

" سید علی جمال نژاد" متولد 1361، فوق لیسانس مهندس کشاورزی با گرایش مستقل با حضور در فرمانداری کهگیلویه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه ثبت نام کرد.

"علی دردانه" متولد 1354، فوق لیسانس حقوق جزا و جرم شناسی با جناح اصلاح‌طلبی دیگر کاندیدای انتخاباتی این دوره در حوزه انتخابیه کهگیلویه است.

"علی محمد شفاعت نیا" متولد 1362، ارشد مدیریت اجرایی با جناح مستقل با حضور در فرمانداری کهگیلویه در این دوره از انتخابات ثبت نام کرد.

"کریم قاسمی" کارمند شرکت گاز استان، متولد 1360، با گرایش خط امام و رهبری با مدرک فوق لیسانس دیگر کاندیدای انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه است.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: