« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
مسئولان جامعه باید زمینه و بستر لازم برای آرامش خاطر خانواده‌ها و افزایش زاد و ولد در کشور را فراهم سازند

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر لنده  با اشاره به آغاز هفته ثبت‌احوال در کشور گفت: کاهش میزان تولد در شهرستان لنده بسیار نگران‌کننده است.

امام جمعه لنده به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت زاد و ولد در کشور اشاره و یادآور شد: مسئولان جامعه باید زمینه و بستر لازم برای آرامش خاطر خانواده‌ها و افزایش زاد و ولد در کشور را فراهم نمایند.

وی در ادامه به سالروز 9 دی اشاره و گفت: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصيرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ايستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنيای آنها خواهند ايستاد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده، حماسه 9 دی را تجلی روح دیانت در میان مردم خواند و افزود: ملت ایران هوشمندانه و با بصیرت در 9 دی از رکن اصلی انقلاب، ولایت فقیه، دفاع کرد و سیلی محکمی بر منحرف‌کنندگان مسیر انقلاب زده‌اند.

کیانی‌اصل ضمن دعوت از مردم برای حضور در مراسم گرامیداشت 9 دی در شهرستان لنده گفت: زنده نگهداشتن 9 دی حفظ بصیرت و هوشیاری ملت و تجدید عهد و میثاق با ولایت و جلوگیری از نفوذ دشمنان در لایه‌های درونی کشور است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محب علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
0
0
....حاج آقا خبر داری پوشاک بسته چنده ؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: