« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۷۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
جمعی از کارکنان رسمی کار گری بهزیستی در نامه ای به نمایندگان مجلس درباره طرح تبدیل وضعیت کارکنان رسمی کار گری ادارات دولتی نظیر بهزیستی به رسمی کشوری مراتب گلایه و اظهار نگرانی های خود را اعلام نمودند

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

در متنی که به این پایگاه خبری ارسال گردیده  آمده است:

ما را از شترمرغ بودن رها کنید!
نامه ای به کلیه نمایندگان محترم مردم در سراسر کشور
باعرض سلام و خسته نباشید، خداقوت نمایندگان محترم مردم در خانه ملت طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی روز چهارشنبه مورخ۱۳۹۲/۹/۲۰به تصویب نمایند گان محترم مجلس رسید و طرح مذکور فوریت دارشد وطی شماره ۱۶۲اعلام وصول گردید و توسط رئیس جلسه وقت جناب آقای مهندس محمدرضا باهنر به کمسیون اجتماعی مجلس جهت بررسی ارجاع گردید.
لذا در مورخ ۱۳۹۴/۳/۳۱ نایب رئیس کمسیون اجتماعی مجلس جناب آقای عمران علی محمدی در رسانه های خبری اعلام کرد که : کمسیون اجتماعی مجلس طرح تبدیل وضعیت نیروهای رسمی کار گری ادارات دولتی نظیر بهزیستی به رسمی کشوری تصویب کرد و طرح مذکور در روزهای آینده به صحن علنی مجلس خواهد آمد و آقای عمران علی محمدی عنوان کرد دولت مخالف این طرح نیست چون بار مالی برای دولت ندارد نیروهای رسمی کار گری در بدنه دستگاه دولتی در حال انجام کار هستند.

از رئیس محترم مجلس و از کلیه طراحان طرح تبدیل وضعیت کارکنان رسمی کار گری ادارات دولتی از رئیس محترم کمسیون اجتماعی مجلس از کلیه نماینده گان محترم سراسر کشور در مجلس شورای اسلامی عاجزانه خواستاریم طرح مذکور به صحن علنی مجلس شورای اسلامی بیاورند و با رأی موافق (مثبت)طرح مذکور در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی برسانید.جهت رضای خداوند تبارک تعالی ما کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی از هر دو قانون اسخدامی محروم هستیم نه تابع قانون کار هستیم نه قانون خدمات کشور وظاهرا مصداق ضرب المثل معروف شتر مرغ هستیم . پیشاپیش از همکاری شما صادق ترین افراد کمال تقدیرو تشکر را داریم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
جمعي از كار كنان رسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
0
0
/ این افراد با مدارک تحصیلی از دیپلم تا کارشناسی ارشد حالا سالهاست در تبعیضی آشکار نسبت به همکاران خود که تنها با تفاوتی موسوم به مستخدمین رسمی کارمندی در ادارات دولتی مشغول بکارند نه حق تاهل می گیرند و نه فوق العاده برای بدی آب و هوا ،نه حق تحصیلات به آنان پرداخت می شود و نه از مزایای محرومیت مناطق جنگی استفاده می کنند.این محرومیت و تبعیض در حالی انجام می شود که تنها اختلاف بین آنان و همکارنشان در استفاده از نقل کارگری و کارمندی است
زمستان امسال درست یکسال از نوشتن نامه نخست به ریاست جمهوری، مسئوولان استانی و نمایندگان مجلس می گذرد.نامه ای که هنوز هم بسیاری از نویسندگانش امیدوار به رسیدن جوابش هستند. برای بسیاری از آنها باور کردنی نیست مردی میانه اندام و همیشه در سفردولت های نهم و دهم که براساس آمار گیرنده بیشترین در خواستها و نامه های مردمی در عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی بوده است و در مدت صدارتش در خیابان پاستور هیچ نامه در خواست به حقی را بی پاسخ نگذاشته هنوز جواب نامه آنها را نداده است..
جمعي از كار كنان رسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
0
0
سلام دورد بر وزیر محترم کار امور اجتماعی دکتر علی ربیعی و ریاست محتر م بهزیستی کشور آقای دکترانوشیروان محسنی بند پی ما کارکنان رسمی کار گری عاجزانه از شما خواستاریم که نهایت همکاری با مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری به پیمانی یا رسمی کشوری داشته باشید }
جمعي از كار كنان رسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
0
0
جناب آقای انوشیروان بند پی ریس محترم سازمان بهزیستی کشور سلام علیکم

احتراماً به استحضار می رساند تعدادی از نیروهای فعال و کاردان در این اداره کل تحت عنوان رسمی کارگری مشغول به انجام وظیفه هستیم که اغلب دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی بوده که متاسفانه مزایای مندرج در احکام کارگزینی و سایر مزایای جانبی از جمله بدی آب و هوا، محرومیت مناطق جنگی حق تحصیلات دانشگاهی و سختی کار و ………. شامل ما نمی شود.

جالب اینکه چارت خالی سازمانی داریم که با توجه به سوابق و تخصصی که هر کدام از ما در مشاغلی که سالها در آن کار می کنیم و تجربه کافی را کسب نموده ایم. در اداره ای که در آن هستیم حتی اگر چارت خالی نیز نداشته باشد مسئولین محترم سازمان می توانند از مرکز درخواست پست جدید نمایند.

حال این این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری!
جمعي از كار كنان رسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
0
0
با سلام . رنجنامه این قشر در بیش از ۷۱ سایت کشور عنوان شده ، امیدواریم مجلس نشینان و هیات محترم دولت به ندای آنها پاسخ مثبت دهد
جمعي از كار كنان رسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
0
0
جنا ب آقای دکتر علی ربیعی وزیر محترم کار و رفاه, تامین اجتماعی

با سلام و آرزوی توفیق
احتراما ضمن سپاس از توجهات حضرتعالی نسبت به کار کنان خدوم بهزیستی که ایثار گرانه در سنگر دفاع از کرامت انسانی جمعیت هدف سازمان ایفای نقش می نمایند به استحضار می رساند متاسفانه در جریان اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کار کنان رسمی کار گری این سازمان در سنوات گذشته این طرخ صرفا جهت مشاغل خاصی تعریف گردیده حال آنکه امروز با عنایت به نیاز سازمان ومدارک علمی این کار کنان بخش عمده ای از
آنان در مشاغل کار شناسی فعالیت نموده و عملا به جهت عدم پیش بینی این مشاغل در طرح مذکور از مزایای مصرح قانونی پست های مر بوطه که شاغل در آن می باشند بی بهره بود واین امر تاثیر منفی در انگیز ه همکاران دارد لذا از محضر خضرتعالی تقاضا دارد دستور فرمائید ضمن بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل سازمان زمینه های بهره مندی از ظزفیت های کار ی همکاران ذینفع که بعنوان سر مایه انسانی سازمان میباشند فراهم گردد پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی نهایت امتنان رادارد باتشکر فراوان جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی
جمعي از كار كنان رسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
0
نامه ای که سالها پشت درهای بسته معطل ماند .
آیا باز هم باید معطل جوابی بماند؟ و شاهد بکارگیری نیروهایی رسمی کارمندی به غیراز نیروهای رسمی کارگری داخل ادارات باشیم؟ و فقط حسرت نداشتن دوستانی در بالا دست ؟؟؟
ویا نه، جوابی امیدوار کننده از پاستور بیاید و حق دوستان رسمی کارگری که در ادارات استان و کشور کم نیستند زیر پا مانده و له شده نماند و حق به حق دار میرسد یانه؟؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: