« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به غنای منابع تاریخی در کهگیلویه 70درصد اعتبارات در این زمینه به این شهرستان اختصاص داده می‌شود

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت: محمود باقری در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه پنجاه درصد بناهای تاریخی استان در شهرستان کهگیلویه قرار دارند بیشترین اعتبار تاریخی به این شهرستان اختصاص داده می شود.

وی بیان کرد: میزان اعتبار تاریخی (ملی) به میراث فرهنگی استان یک میلیارد تومان بود که از این میزان 70درصد آن برای کهگیلویه در نظر گرفته می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اولویت اول در کهگیلویه فضاهای تاریخی است و هر چه در این زمینه کار کنیم باز هم کم کار کرده‌ایم.

باقری اضافه کرد: حمام کهیار، کاروانسرا و دوخانه تاریخی در بافت بلاشاپور چهار بنای مهم هستند که این بناها طبق فراخوان عمومی از صندوق احیا به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.

وی تصریح کرد: جاذبه های گردشگری در کهگیلویه بسیار کم هستند و باید زیرساخت های گردشگری در این شهرستان فراهم و در جاهای مناسب گردشگری اردوگاه‌هایی ایجاد کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: