« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
آوای رودکوف:عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: حماسه ۹ دی انقلاب سوم در نظام جمهوی اسلامی ایران بود

 به گزاش خبرنگار"پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف" از یاسوج ،حجت الاسلام صدرالدین شریعتی که به مناسبت ۹ دی به شهر یاسوج سفر کرده بود، افزود: انقلاب اول ۲۲ بهمن انقلاب دوم فتح لانه جاسوسی آمریکا و سومین انقلاب حماسه ۹ دی سال ۸۸ بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: با این شرایط مردم به صورت خودجوش و بدون اینکه کسی آنها را پرچمداری کند در سراسر کشور به پا خواستند و با جریان فتنه و فتنه گر مقابله کردند و انقلاب سومی را به وجود آورند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: تکفیری ها و دشمنان اسلام سعی دارند که چهره دشمنان را خدشه دار کنند و مردم دنیا را از دین اسلام بترسانند اما همه دنیا دیدند که در همایش وحدت در حضور رهبر و چقدر باشکوه برگزار شد و همه کشورهای مسلمان تکفیری هارا نفرین و لعنت کردند.

حجت الااسلام شریعتی اظهار کرد: بیش از ۲۰ انتخابات در کشور با رعایت قانون و ضوابط انتخابات برگزار شد اما برای اولین بار در کشور انتخابات سال ۸۸ ریاست جمهوری با وضع ویژه و حالت خاصی اتفاق افتاد حضور مردم در انتخابات چشم گیر و باشکوه بود اما هنوز انتخابات انجام نشده بود که حرکت ظالمانه ای علیه کشور با تبلیغات آمریکا، اسرائیل و دشمنام اسلام راه افتاد که میخواهند در انتخابات تقلب کنند متاسفانه برخی افراد داخلی که دارای سوابق اجرایی نیز بودند بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند برنامه ریزی های خاصی را کشورهای استکبار راه اندازی کرده بودند که بر اسلام ضربه بزنند.

وی عنوان کرد: در نماز جمعه بعد از انتخابات سال ۸۸ افرادی با چهره های نامناسب رو به رو می شدیم و بسیاری نیز رو به کلیسه نماز میخواندند که در این شرایط رهبر انقلاب با مشاهده این این وضعیت که شرایط طبیعی نیست و دشمنان می خواهند که کودتای دموکراسی راه بیندازند با درایت و تدبیری که داشتند با تک تک کاندیدها صحبت کرد و اعتراضات آنان را شنید به مدت ۸ ماه با گفت و گو با خود رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داشت و مذاکره می کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی اضافه کرد: در انتخابات سال ۸۸ دعوا سر این نبود که کسی رای می اورد آنها شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه می دادند اما حضور خودجوش و یک جانبه مردم در ۹ دی نقشه های آنان را خنثی کردند مردم در انقلاب اول شاه را سرنگون کردند در انقلاب دوم لانه جاسوسی امریکا را نابود کردند و در انقلاب سوم یعنی ۹ دی عناصری که خواسته یا ناخواسته ابزار کارهای شیطلان بزرگ شده بودند را از میدان به در کردند و بساط فتنه را برچیدند.

حجت الاسلام شریعتی در پایان افزود: دشمنان اسلام هیچگاه نمیتوانند ایران اسلامی ضربه بزنند چرا که مردم مدافع اسلام هستند و رهبر با تدبیری چون آیت الله خامنه ای دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: